CAPPELLI, Lucio
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 3.133
NA - Nord America 2.186
AS - Asia 886
OC - Oceania 10
SA - Sud America 7
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 5
AF - Africa 2
Totale 6.229
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 2.169
IE - Irlanda 1.019
SE - Svezia 589
CN - Cina 523
IT - Italia 430
UA - Ucraina 405
DE - Germania 385
TR - Turchia 186
GB - Regno Unito 99
FI - Finlandia 93
IN - India 63
VN - Vietnam 54
FR - Francia 33
BE - Belgio 30
HK - Hong Kong 21
MY - Malesia 16
CA - Canada 15
RU - Federazione Russa 15
AU - Australia 10
PH - Filippine 8
AT - Austria 6
LU - Lussemburgo 6
PL - Polonia 6
EU - Europa 5
BR - Brasile 4
RO - Romania 4
NL - Olanda 3
PK - Pakistan 3
SG - Singapore 3
TH - Thailandia 3
AR - Argentina 2
DK - Danimarca 2
GR - Grecia 2
PT - Portogallo 2
RS - Serbia 2
BA - Bosnia-Erzegovina 1
BD - Bangladesh 1
CH - Svizzera 1
CL - Cile 1
IL - Israele 1
JP - Giappone 1
KR - Corea 1
LK - Sri Lanka 1
MS - Montserrat 1
PA - Panama 1
SA - Arabia Saudita 1
ZA - Sudafrica 1
ZM - Zambia 1
Totale 6.229
Città #
Dublin 1.018
Chandler 631
Jacksonville 295
Rome 252
Izmir 183
Nanjing 182
Ann Arbor 97
Princeton 86
Lawrence 84
Wilmington 75
Woodbridge 74
Nanchang 69
Dearborn 55
Brooklyn 51
Ashburn 49
Ogden 48
Dong Ket 44
Pune 39
Shenyang 37
Cassino 36
Beijing 35
Changsha 33
Inglewood 32
Kunming 32
Brussels 30
Seattle 28
Hebei 25
Milan 25
New York 25
Boardman 24
Tianjin 24
Des Moines 21
Jiaxing 18
Corsico 15
Orange 15
Helsinki 14
Auburn Hills 13
Verona 13
Los Angeles 12
Brandenburg 11
Changchun 10
San Francisco 10
Kuala Lumpur 9
Lanzhou 9
Norwalk 8
Shanghai 8
Hangzhou 7
Ho Chi Minh City 7
Toronto 7
Luxembourg 6
Salerno 6
Staten Island 6
Vienna 6
Zhengzhou 6
Ampang 5
Arezzo 5
Bremen 5
Canberra 5
Jinan 5
London 5
Ningbo 5
Saint Petersburg 5
Gelsenkirchen 4
Hefei 4
Hong Kong 4
Naples 4
Napoli 4
Warsaw 4
Albinea 3
Bangkok 3
Fuzhou 3
Haikou 3
Hanover 3
Markham 3
Melbourne 3
Muzaffargarh 3
Ottawa 3
Redmond 3
Rivoli 3
Singapore 3
Washington 3
Ancona 2
Athens 2
Bassano del Grappa 2
Borgo Valsugana 2
Campobasso 2
Casalnuovo Di Napoli 2
Cernusco sul Naviglio 2
Cluj-napoca 2
Cogollo del Cengio 2
Copenhagen 2
Da Nang 2
Denver 2
Frankfurt am Main 2
Lappeenranta 2
Lecce 2
Lisbon 2
Moscow 2
Philadelphia 2
San Mateo 2
Totale 4.096
Nome #
Is the "Made in Italy" a key to success? An empirical investigation 135
Organic food: a study on demographic characteristics and factors influencing purchase intentions among consumers in pontina province 128
L'offerta formativa in Italia.L'aggiornamento continuo e lo sviluppo delle conoscenze e delle competenze nel settore "qualità e certificazione". 96
CAF Education: applicazione, risultati e implicazioni 96
Are Consumers Willing to Pay More for a “Made in” Product? An Empirical Investigation on “Made in Italy” 94
Gli oli di oliva italiani:aspetti legislativi e di mercato 92
DETERMINATION OF PERSISTENT ORGANIC CONTAMINANTS IN M. MERLUCCIUS FOR THE EVALUATION OF ENVIRONMENTAL QUALITY AND RISK IN THE FOOD CHAIN 92
Qualità, competitività e innovazione. 91
Gli strumenti di valorizzazione della qualità nel settore turistico. 90
A territorial integration approach for the quality of the tourism offer: the SLOT model 90
Building new business model from multiple case study research in the Internet of Me 89
La certificazione nel commercio elettronico 88
I sistemi di gestione qualità e ambiente. Integrazione tra i sistemi conformi alle norme ISO 9000 e ISO 14000 88
Quality and tradition in pdo cheeses a comparative study of cheese-making processes, traditional and industrial, using ft-ir/atr 88
Considerazioni sul problema dei rifiuti. Nota II: i rifiuti solidi urbani 87
Peer evaluation to develop benchmarking in the public sector 87
Un modello per la pubblica amministrazione: il Common Assessment Framework 86
Quality and price: two different worlds? 85
Alcune considerazioni dal punto di vista economico ed ambientale sul confronto tra agricoltura convenzionale e agricoltura alternativa 85
Il problema dei rifiuti. Nota III: trattamento e smaltimento finale" 84
Conventional agricolture and alternative agricolture: a comparison from an economic and environmental point of view 84
Alcune considerazioni sul problema dei rifiuti speciali, tossici e nocivi 82
La peer evaluation come strumento per sviluppare il benchmarking nel settore pubblico: risultati di una ricerca sulla diffusione dei percorsi di alta formazione sui temi del TQM destinati alla P.A 81
La riduzione dell'orario di lavoro come strumento di sviluppo economico 81
La qualità nelle Aziende Sanitarie Locali 81
Environmental impact of paper industry in Italy: a case study 81
The attitude of consumers towards “Made in Italy” products. An empirical analysis among Italian customers 81
Interpretation and Use of CAF 2006 Model. 80
Determining the authenticity of PDO buffalo mozzarella: an approach based on Fourier transform infrared (MIR-FTIR) spectroscopy and on chemometric tools 80
Qualità in Sanità 79
Asimmetrie di informazione e qualità dei beni di consumo: premesse teoriche per una indagine empirica 79
Benchmarking: un concetto da precisare 78
Ricerca e industria in Italia. Vent'anni del Fondo IMI. Il caso Sigma Tau. 78
Customer satisfation e imprenditore schumpeteriano: conflitti e convergenze 78
Asimmetrie di informazione e mercati dei beni di consumo 78
L'evoluzione del concetto di qualità 77
Schumpeter e l'"ipotesi schumpeteriana" 77
A set of statistical techniques to implement continuous improvment: outcomes of a citizen’s satisfaction survey 76
Statistical techniques for continuous improvement:a citizen’s satisfaction survey 76
Testing a customer satisfaction model for online services 76
Conventional agriculture and alternative agriculture: a comparison from an economic and environmental point of view 75
Customer satisfation: un obiettivo irrinunciabile 75
Introduction to the customer satisfaction process oriented model (CS ProMod) 75
Peer evaluation as a tool to develop benchmarking in the public administrations: a survey to identify a common training scheme 74
Evaluating citizen satisfaction of public online services: a methodological approach 74
The experimental phase of a general Customer Satisfaction management model for online services supplied by public administrations 74
Fattori qualitativi ed igienici nella ristorazione collettiva 74
Management della qualità 74
La customer satisfaction fra centralità del cliente e dell'imprenditore 73
Prezzo e qualità dei prodotti biologici: indagine sperimentale sul contenuto di carbaryl in alcuni campioni di succo di frutta in commercio 73
Environmental Management Systems in the services sector: the case of the hotel trade 73
The evaluation of university system in Italy 73
La politica industriale e l'innovazione nel settore farmaceutico 72
Measures and indices of customer satisfaction in the motor industry 72
International trade and regulation and the effects on quality and certification 72
Fattori qualitativi ed iigienici nella ristorazione collettiva (seconda parte) 71
La certificazione come strumento di gestione delle risorse forestali 70
La qualità nei servizi pubblici 70
Ricerca e industria in Italia. Vent'anni del Fondo IMI. Il Caso Fidia. 70
The adoption of CAF (Common Assessment Framework) as a useful tool for self-assessment in the public sector. The experience of an italian organization. 70
The diffusion of TQM model in Italy: a comparison between public and private sector. 69
Verso l'eccellenza: il modello EFQM 69
Un modello di rilevazione per la misurazione della soddisfazione del cittadino relativamente ai servizi erogati online, 69
Il miglioramento attraverso il benchmarking: il caso Alitalia spa 68
Education and quality 68
Qualità 68
Qualità e teoria economica 66
Ipotesi di razionalizzazione energetica in un’industria lattiero casearia 65
The renewal of public administration: the reference framework 65
Un approccio economico alla qualità: la relazione qualità, prezzo e informazione 64
null 62
Performance management and competitive strategies of international companies 62
Quality of education and Deming concept of the Profound Knoweldge 59
Consumer attitude towards the products "Made in Italy". An empirical investigation 57
null 56
Human resources development and competences as a basis for the qualitymanagement within the kaizen approach 56
A perspective on the potential health risks from PCBs and heavy metals contamination of M. merluccius from Mediterranean Sea 53
Il miglioramento della qualità e processi di coinvolgimento degli stakeholder nei servizi alle persone e nel welfare locale; l’esperienza della Regione Lazio 47
null 46
CAF Education and self-assessment: an exploratory study on cause-effect internal relation. 45
La disponibilità a pagare per il Made in Italy. Una ricerca empirica su alcuni prodotti nel settore alimentare 42
The willingness to pay in the food sector. Testing the hypothesis of consumer preferences for some made in Italy products 41
null 39
Digital Regulation of Intellectual Capital for Open Innovation: Industries’ Expert Assessments of Tacit Knowledge for Controlling and Networking Outcome 38
Impact of organic and “protected designation of origin” labels in the perception of olive oil sensory quality 36
Integration between ISO 9000 and ISO 14000: Oppurtunities and limits 33
Digitalization and prevention of corruption: Opportunities and risks—Some evidence from the Italian university system 31
Digital Communication Tools and Knowledge Creation Processes for Enriched Intellectual Outcome—Experience of Short-Term E-Learning Courses during Pandemic 29
null 28
Is Buying Local Food a Sustainable Practice? A Scoping Review of Consumers’ Preference for Local Food 24
La gestione della qualità nel settore tessile-abbigliamento 19
Acknowledgment to Reviewers of Data in 2020 18
Alimenti a base di insetti: proprietà nutrizionali, produzione e prospettive di mercato 11
Totale 6.511
Categoria #
all - tutte 23.108
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Totale 23.108


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2018/2019281 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 92 189
2019/2020688 221 8 3 60 6 132 43 90 21 11 87 6
2020/2021799 84 11 81 83 17 112 8 111 38 88 28 138
2021/2022644 5 2 5 36 35 2 8 60 160 9 109 213
2022/20232.775 193 228 121 183 154 506 21 159 1.127 12 38 33
2023/2024501 51 38 30 24 30 93 57 81 88 9 0 0
Totale 6.511