BRUNI, Roberto
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 3.137
NA - Nord America 2.138
AS - Asia 646
OC - Oceania 17
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 13
AF - Africa 9
SA - Sud America 9
Totale 5.969
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 2.116
IE - Irlanda 991
IT - Italia 593
SE - Svezia 480
CN - Cina 400
UA - Ucraina 367
DE - Germania 361
TR - Turchia 154
GB - Regno Unito 88
FI - Finlandia 58
BE - Belgio 50
AT - Austria 45
FR - Francia 33
CA - Canada 19
IN - India 19
AU - Australia 17
LU - Lussemburgo 16
EU - Europa 13
IR - Iran 13
VN - Vietnam 12
PL - Polonia 11
TW - Taiwan 11
ES - Italia 9
HK - Hong Kong 9
KR - Corea 8
DK - Danimarca 7
RO - Romania 7
BR - Brasile 5
ID - Indonesia 5
JP - Giappone 5
NL - Olanda 5
MT - Malta 3
RU - Federazione Russa 3
SG - Singapore 3
ZA - Sudafrica 3
BG - Bulgaria 2
CH - Svizzera 2
CO - Colombia 2
JO - Giordania 2
MY - Malesia 2
NG - Nigeria 2
TN - Tunisia 2
CL - Cile 1
DZ - Algeria 1
EC - Ecuador 1
HR - Croazia 1
HU - Ungheria 1
JM - Giamaica 1
KW - Kuwait 1
LT - Lituania 1
MX - Messico 1
NA - Namibia 1
NO - Norvegia 1
PH - Filippine 1
PT - Portogallo 1
RS - Serbia 1
TH - Thailandia 1
TT - Trinidad e Tobago 1
Totale 5.969
Città #
Dublin 991
Chandler 618
Jacksonville 227
Rome 184
Izmir 150
Nanjing 133
Lawrence 78
Princeton 78
New York 72
Wilmington 70
Ann Arbor 61
Ogden 61
Dearborn 60
Nanchang 45
Vienna 45
Boardman 41
Brooklyn 40
Cassino 40
Beijing 39
Inglewood 35
Woodbridge 35
Milan 34
Naples 34
Ashburn 28
Shenyang 28
Hangzhou 21
Tianjin 21
Des Moines 20
Brandenburg 18
Hebei 18
Luxembourg 16
Changsha 15
Ghent 15
Jiaxing 15
Kunming 15
Auburn Hills 13
Seattle 13
Helsinki 12
Montecorvino Rovella 12
Brussels 11
Orange 11
Toronto 11
Bologna 10
Dong Ket 10
Glasgow 8
Los Angeles 8
Pune 8
Sydney 8
Venice 8
Central 7
Lebbeke 7
Redwood City 7
San Francisco 7
Saronno 7
Verona 7
Frankfurt am Main 6
Houston 6
Kaohsiung City 6
Ningbo 6
Norwalk 6
Renton 6
Shanghai 6
Lanzhou 5
Melbourne 5
Nocera Inferiore 5
Piacenza 5
Salerno 5
Torino 5
Bad Oeynhausen 4
Bergamo 4
Fuzhou 4
Jinan 4
Messina 4
Strasbourg 4
Taipei 4
Tehran 4
West Jordan 4
Adelaide 3
Antrim 3
Bari 3
Calgary 3
Ercolano 3
Falls Church 3
Fiumicino 3
Giugliano in Campania 3
Guangzhou 3
Hefei 3
Lappeenranta 3
Latina 3
Napoli 3
Palermo 3
Paris 3
Quartu Sant'elena 3
Siegen 3
Singapore 3
Zaandam 3
Attard 2
Bella 2
Berlin 2
Bloemfontein 2
Totale 3.759
Nome #
Le capacità dinamiche nelle strategie di marketing dei retailer: definizione di un modello di analisi 222
Co-creazione di valore nelle relazioni impresa-territorio: determinanti innovative ed osservazione di casi 160
La conoscenza diffusa come driver di creazione di valore nel marketing territoriale 114
The environmental impact on forecasting plans in retailing: theoretical research trends 109
Analisi della Corporate Brand Identity nel settore retail: applicazione di un modello 109
Place as value proposition. The marketing perspective 98
How the environmental complexity affects forecasting in retail? Actual research trends 94
STUDIO DI UN'AREA URBANA COMMERCIALE DEL CENTRO CITTA'DEL COMUNE DI CASSINO: COMMENTO AL MERCHANDISING PLAN RILEVATO E IPOTESI DI COSTITUZIONE DEL CENTRO COMMERCIALE NATURALE 93
Dynamic capabilities in retailers’ marketing strategies: Defining an analysis model. 93
The Relevance of Place-Brand Management in Place-Marketing Strategy 91
Marchio collettivo d’area come sintesi della strategia di marketing territoriale: un’indagine empirica 90
Analyzing Place Boundaries Using the Service Science Paradigm 90
The Vitality of Neighborhood Retailers: A New Definition of the “Proximity” Concept 88
Defining the "figure of merit" for places in the age of digital nomadism 88
“Emerging retail as ecosystem”, in Value co-creation: management challenges for business and society” 88
Dinamiche impresa–contesto–cliente e retail di prossimità 87
Determinanti dell’innovazione nel retailing indipendente e nuove interpretazioni della “prossimità”: un’analisi empirica 86
Potential role of social media in value co-creation 86
Decision making and purpose of the actor in service systems 86
A4A relationships 86
Enterprise—Place Relationship and Value Co-Creation: Advance in Research 85
L’utilizzo dell’e-WOM come strumento di management del comparto alberghiero: indagine nel mercato italiano 85
Dal territorio campano alla città di Nola: asset e driver di un potenziale sviluppo economico 84
The power of knowledge of the citizens 84
City Logistics nella città di Nola: ricerca, dati, informazioni 83
Exploring the retail industry environment using nonlinear analysis 83
Ipotesi strutturali e gestionali del CDU per la città di Nola 82
An overview of the contribution of systems thinking within management and marketing 81
Store brand and marketing strategies in the development of retailers and in the relations among industries 80
International Networks as Complex Adaptive Systems 80
Service System Platforms to improve value co-creation: insights for Translational Medicine 79
Traiettorie evolutive nel marketing e nel management dei “luoghi” 77
International networks and internationalization processes of the SMEs: a CAS approach 77
On-line Commerce and Town Centre Retailers’ Experience 76
Riflessioni sul potenziale attrattivo delle principali strutture commerciali extraurbane localizzate nell’area territoriale del Cassinate 76
City logistics: models, applications and trends 76
Marketing and Management in Places: Trends. 75
How do Companies Achieve Their Marketing Goals With Social Networks? 75
Rilevazione delle caratteristiche peculiari del territorio campano 75
Il “luogo” come proposta di valore del territorio 74
Nuclei concettuali di marketing territoriale: una proposta di sistematizzazione della letteratura ed implicazioni manageriali 73
Indagine sul territorio e analisi descrittiva dei dati 73
The effect of the country of origin of european companies in the context of young argentinians 73
Governance, management e partner in un progetto di city logistics 72
Involving Cities Authorities in Event Planning 71
Relations among place marketing, services, city government and events 71
Progetti italiani di City Logistics: casi ed esperienze di management 71
Crisi, imprese e società 69
Value Co-Creation In Places: The Role And Relations Between Stakeholders And Government. Some Evidences 68
Formulazione di un'ipotesi di lavoro in un sistema di logistica urbana 68
Selecting Factors Affecting the Purchase of Private Label Products. In Advances in National Brand and Private Label Marketing 68
Using service for defining place value propositions 68
Elementi di limitazione al place management 67
Vie d'acqua interne e sviluppo del territorio: il caso dei bacini del Tevere Liri-Garigliano e Volturno 67
Enabling actors' viable behaviour: reflections upon the link between viability and complexity within smart service system 67
Figure of merit for places: perspectives on place branding 66
The viable system perspective of actors in eco-systems 66
From management of complexity for better performances towards management of complexity for survival: relations and strategies of firms 64
Service ecosystem perspective in the retail industry 60
Sensing demand signals in markets as complex systems: Wal-Mart case study. 58
Market dynamics: a complex adaptive system view 57
PLACE BRAND POSITIONING: PERSPECTIVES FROM VALUE CO-CREATION AND STRATEGIC NARRATIVE (Siberia case study) 57
Retail e consumatori nella discontinuità post-covid-19: orientamento alla responsabilità di filiera? 56
Risultati e prospettive future 55
Dynamic capabilities and private label performance: some correlations? Focus on three Italian food retailers 55
The role of ITIL in applying project management for smart cities service management 55
Vincoli ed opportunità nell’utilizzo dei portali di Social Networking come strumenti di marketing e di comunicazione: focus sulle PMI 53
Complessità delle condizioni di contesto e opportunità di co-creazione di valore tra impresa e territorio in Italia 52
Value co-creation – what we can learn from for place branding 51
Relational proximity with customer in the retail industry 50
Development of Mechanical Engineering in Knowledge Economy: Search for New Business Model 49
Social Technology Enhancing the Town Centre Management Attractiveness 48
The 'new normal' for the university: the 'onlife' approach 47
Place brand positioning: perspectives from value co-creation and strategic narrative 46
Three drivers for cities development: a focus on start-up contribution 45
Applying Augmented Reality in the Italian Food and Dining Industry: Cultural Heritage Perspectives 45
Competencies change within the project managers profession in the context of sustainable development 41
Misurazione della user experience in contesti culturali caratterizzati da tecnologie immersive 40
Governing Territories in Turbulence with Advanced Marketing Frameworks 40
The role of digital technology in food retailing ecosystem 39
null 38
Value perception in service: the trap of misunderstandings 38
Social and Demographic Predictors of Consumers’ Word of Mouth Engagement in Czechia 35
Place marketing e sostenibilità 35
Industry 4.0 enablers in retailing: a literature review 28
Exploring Augmented Reality Applications for Sustainable Retailing 27
Interazione e aggregazione degli stakeholder nello sviluppo delle città: focus sulle città medie 27
Gli attivatori della sostenibilità nel private label retail ecosystem e le loro relazioni 25
SIM Talk 2016: Retail – Consumptions – Digital 20
Value Dominant Logic: Organizational Principles 20
Defining the Metaverse with challenges and opportunities in the business environment 14
Guest Editorial 14
null 14
How the metaverse influences marketing and competitive advantage of retailers: predictions and key marketing research priorities 9
Strategie responsabili emergenti post Covid- 19: Insights dai consumatori 9
Measuring place branding strategy implementation 6
Totale 6.345
Categoria #
all - tutte 23.164
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conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
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patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 23.164


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2018/2019257 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 70 187
2019/2020599 163 12 4 21 9 116 28 103 19 18 99 7
2020/2021655 105 2 69 74 27 86 8 80 26 78 11 89
2021/2022594 9 1 18 18 29 9 14 84 118 2 100 192
2022/20232.768 180 241 122 175 128 456 34 198 1.129 18 50 37
2023/2024666 70 39 85 60 77 46 119 40 99 17 14 0
Totale 6.345