BRUNI, Roberto
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 3.179
NA - Nord America 2.189
AS - Asia 746
OC - Oceania 17
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 13
SA - Sud America 10
AF - Africa 9
Totale 6.163
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 2.167
IE - Irlanda 991
IT - Italia 607
SE - Svezia 480
CN - Cina 400
UA - Ucraina 367
DE - Germania 365
TR - Turchia 154
SG - Singapore 102
GB - Regno Unito 90
FI - Finlandia 58
BE - Belgio 50
AT - Austria 45
FR - Francia 37
CA - Canada 19
IN - India 19
AU - Australia 17
CZ - Repubblica Ceca 16
LU - Lussemburgo 16
EU - Europa 13
IR - Iran 13
VN - Vietnam 12
PL - Polonia 11
TW - Taiwan 11
ES - Italia 9
HK - Hong Kong 9
KR - Corea 8
DK - Danimarca 7
RO - Romania 7
BR - Brasile 6
JP - Giappone 6
ID - Indonesia 5
NL - Olanda 5
RU - Federazione Russa 5
MT - Malta 3
ZA - Sudafrica 3
BG - Bulgaria 2
CH - Svizzera 2
CO - Colombia 2
JO - Giordania 2
MY - Malesia 2
NG - Nigeria 2
TN - Tunisia 2
CL - Cile 1
DZ - Algeria 1
EC - Ecuador 1
HR - Croazia 1
HU - Ungheria 1
JM - Giamaica 1
KW - Kuwait 1
LT - Lituania 1
MX - Messico 1
NA - Namibia 1
NO - Norvegia 1
PH - Filippine 1
PT - Portogallo 1
RS - Serbia 1
TH - Thailandia 1
TT - Trinidad e Tobago 1
Totale 6.163
Città #
Dublin 991
Chandler 618
Jacksonville 227
Rome 184
Izmir 150
Nanjing 133
Boardman 82
Lawrence 78
Princeton 78
New York 72
Wilmington 70
Ann Arbor 61
Ogden 61
Dearborn 60
Singapore 60
Nanchang 45
Vienna 45
Brooklyn 40
Cassino 40
Beijing 39
Milan 38
Inglewood 35
Woodbridge 35
Naples 34
Ashburn 29
Shenyang 28
Hangzhou 21
Tianjin 21
Des Moines 20
Brandenburg 18
Hebei 18
Los Angeles 16
Luxembourg 16
Changsha 15
Ghent 15
Jiaxing 15
Kunming 15
Brno 14
Auburn Hills 13
Seattle 13
Helsinki 12
Montecorvino Rovella 12
Brussels 11
Orange 11
Toronto 11
Bologna 10
Dong Ket 10
Glasgow 8
Pune 8
Sydney 8
Venice 8
Central 7
Lebbeke 7
Redwood City 7
San Francisco 7
Saronno 7
Verona 7
Frankfurt am Main 6
Houston 6
Kaohsiung City 6
Ningbo 6
Norwalk 6
Renton 6
Shanghai 6
Lanzhou 5
Melbourne 5
Nocera Inferiore 5
Piacenza 5
Salerno 5
Torino 5
Bad Oeynhausen 4
Bergamo 4
Fuzhou 4
Jinan 4
Messina 4
Munich 4
Paris 4
Strasbourg 4
Taipei 4
Tehran 4
West Jordan 4
Adelaide 3
Antrim 3
Bari 3
Calgary 3
Ercolano 3
Falls Church 3
Fiumicino 3
Giugliano in Campania 3
Guangzhou 3
Hefei 3
Lappeenranta 3
Latina 3
Napoli 3
Palermo 3
Quartu Sant'elena 3
Siegen 3
Zaandam 3
Attard 2
Bella 2
Totale 3.885
Nome #
Le capacità dinamiche nelle strategie di marketing dei retailer: definizione di un modello di analisi 236
Co-creazione di valore nelle relazioni impresa-territorio: determinanti innovative ed osservazione di casi 164
Analisi della Corporate Brand Identity nel settore retail: applicazione di un modello 121
La conoscenza diffusa come driver di creazione di valore nel marketing territoriale 116
The environmental impact on forecasting plans in retailing: theoretical research trends 110
Dynamic capabilities in retailers’ marketing strategies: Defining an analysis model. 102
Place as value proposition. The marketing perspective 99
How the environmental complexity affects forecasting in retail? Actual research trends 98
STUDIO DI UN'AREA URBANA COMMERCIALE DEL CENTRO CITTA'DEL COMUNE DI CASSINO: COMMENTO AL MERCHANDISING PLAN RILEVATO E IPOTESI DI COSTITUZIONE DEL CENTRO COMMERCIALE NATURALE 94
Analyzing Place Boundaries Using the Service Science Paradigm 93
Marchio collettivo d’area come sintesi della strategia di marketing territoriale: un’indagine empirica 91
The Relevance of Place-Brand Management in Place-Marketing Strategy 91
Determinanti dell’innovazione nel retailing indipendente e nuove interpretazioni della “prossimità”: un’analisi empirica 91
Dinamiche impresa–contesto–cliente e retail di prossimità 90
Defining the "figure of merit" for places in the age of digital nomadism 90
A4A relationships 90
The Vitality of Neighborhood Retailers: A New Definition of the “Proximity” Concept 89
Decision making and purpose of the actor in service systems 89
Enterprise—Place Relationship and Value Co-Creation: Advance in Research 88
Dal territorio campano alla città di Nola: asset e driver di un potenziale sviluppo economico 88
“Emerging retail as ecosystem”, in Value co-creation: management challenges for business and society” 88
L’utilizzo dell’e-WOM come strumento di management del comparto alberghiero: indagine nel mercato italiano 87
Potential role of social media in value co-creation 86
City Logistics nella città di Nola: ricerca, dati, informazioni 85
The power of knowledge of the citizens 85
Exploring the retail industry environment using nonlinear analysis 85
Ipotesi strutturali e gestionali del CDU per la città di Nola 84
An overview of the contribution of systems thinking within management and marketing 83
Store brand and marketing strategies in the development of retailers and in the relations among industries 81
International Networks as Complex Adaptive Systems 81
Service System Platforms to improve value co-creation: insights for Translational Medicine 80
On-line Commerce and Town Centre Retailers’ Experience 79
City logistics: models, applications and trends 79
International networks and internationalization processes of the SMEs: a CAS approach 78
Traiettorie evolutive nel marketing e nel management dei “luoghi” 77
Marketing and Management in Places: Trends. 77
Riflessioni sul potenziale attrattivo delle principali strutture commerciali extraurbane localizzate nell’area territoriale del Cassinate 77
How do Companies Achieve Their Marketing Goals With Social Networks? 76
Rilevazione delle caratteristiche peculiari del territorio campano 76
Nuclei concettuali di marketing territoriale: una proposta di sistematizzazione della letteratura ed implicazioni manageriali 75
Governance, management e partner in un progetto di city logistics 75
Indagine sul territorio e analisi descrittiva dei dati 75
Il “luogo” come proposta di valore del territorio 75
The effect of the country of origin of european companies in the context of young argentinians 74
Relations among place marketing, services, city government and events 72
Progetti italiani di City Logistics: casi ed esperienze di management 72
Selecting Factors Affecting the Purchase of Private Label Products. In Advances in National Brand and Private Label Marketing 72
Involving Cities Authorities in Event Planning 71
Elementi di limitazione al place management 71
Crisi, imprese e società 70
Formulazione di un'ipotesi di lavoro in un sistema di logistica urbana 70
Value Co-Creation In Places: The Role And Relations Between Stakeholders And Government. Some Evidences 69
Vie d'acqua interne e sviluppo del territorio: il caso dei bacini del Tevere Liri-Garigliano e Volturno 69
Using service for defining place value propositions 69
Enabling actors' viable behaviour: reflections upon the link between viability and complexity within smart service system 69
Figure of merit for places: perspectives on place branding 67
The viable system perspective of actors in eco-systems 67
Service ecosystem perspective in the retail industry 67
From management of complexity for better performances towards management of complexity for survival: relations and strategies of firms 66
Sensing demand signals in markets as complex systems: Wal-Mart case study. 61
Dynamic capabilities and private label performance: some correlations? Focus on three Italian food retailers 60
Market dynamics: a complex adaptive system view 59
PLACE BRAND POSITIONING: PERSPECTIVES FROM VALUE CO-CREATION AND STRATEGIC NARRATIVE (Siberia case study) 59
Retail e consumatori nella discontinuità post-covid-19: orientamento alla responsabilità di filiera? 57
The role of ITIL in applying project management for smart cities service management 57
Risultati e prospettive future 56
Relational proximity with customer in the retail industry 56
null 55
Vincoli ed opportunità nell’utilizzo dei portali di Social Networking come strumenti di marketing e di comunicazione: focus sulle PMI 55
Value co-creation – what we can learn from for place branding 52
Misurazione della user experience in contesti culturali caratterizzati da tecnologie immersive 51
Development of Mechanical Engineering in Knowledge Economy: Search for New Business Model 51
Social Technology Enhancing the Town Centre Management Attractiveness 49
Applying Augmented Reality in the Italian Food and Dining Industry: Cultural Heritage Perspectives 48
Three drivers for cities development: a focus on start-up contribution 47
Place brand positioning: perspectives from value co-creation and strategic narrative 47
The 'new normal' for the university: the 'onlife' approach 47
Competencies change within the project managers profession in the context of sustainable development 42
Governing Territories in Turbulence with Advanced Marketing Frameworks 42
The role of digital technology in food retailing ecosystem 40
Value perception in service: the trap of misunderstandings 39
null 38
Gli attivatori della sostenibilità nel private label retail ecosystem e le loro relazioni 37
Place marketing e sostenibilità 37
Social and Demographic Predictors of Consumers’ Word of Mouth Engagement in Czechia 36
Industry 4.0 enablers in retailing: a literature review 29
Exploring Augmented Reality Applications for Sustainable Retailing 28
Interazione e aggregazione degli stakeholder nello sviluppo delle città: focus sulle città medie 28
Value Dominant Logic: Organizational Principles 22
SIM Talk 2016: Retail – Consumptions – Digital 21
Guest Editorial 19
Defining the Metaverse with challenges and opportunities in the business environment 16
null 14
How the metaverse influences marketing and competitive advantage of retailers: predictions and key marketing research priorities 12
Strategie responsabili emergenti post Covid- 19: Insights dai consumatori 12
Measuring place branding strategy implementation 10
Sources of competitive advantage of retailers in metaverse 7
The role of immersive technologies in cultural contexts: future challenges from the literature 7
Complessità delle condizioni di contesto e opportunità di co-creazione di valore tra impresa e territorio in Italia 1
Street art and place-making of villages: examples of Italian painted villages 1
Totale 6.594
Categoria #
all - tutte 26.514
article - articoli 0
book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 26.514


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2019/2020436 0 12 4 21 9 116 28 103 19 18 99 7
2020/2021655 105 2 69 74 27 86 8 80 26 78 11 89
2021/2022594 9 1 18 18 29 9 14 84 118 2 100 192
2022/20232.768 180 241 122 175 128 456 34 198 1.129 18 50 37
2023/2024821 70 39 85 60 77 46 119 40 99 17 18 151
2024/202594 76 18 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Totale 6.594