BRUNI, Roberto
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 822
NA - Nord America 40
AS - Asia 34
AF - Africa 6
OC - Oceania 3
SA - Sud America 1
Totale 906
Nazione #
IT - Italia 547
IE - Irlanda 134
RU - Federazione Russa 71
US - Stati Uniti d'America 37
GB - Regno Unito 13
DE - Germania 11
FR - Francia 10
MY - Malesia 8
PT - Portogallo 7
NL - Olanda 5
CZ - Repubblica Ceca 4
ES - Italia 4
FI - Finlandia 4
SG - Singapore 4
TR - Turchia 4
BG - Bulgaria 3
EG - Egitto 3
HK - Hong Kong 3
AU - Australia 2
BD - Bangladesh 2
CA - Canada 2
GR - Grecia 2
HR - Croazia 2
IR - Iran 2
KE - Kenya 2
KH - Cambogia 2
PK - Pakistan 2
RS - Serbia 2
BE - Belgio 1
CN - Cina 1
CO - Colombia 1
CY - Cipro 1
GH - Ghana 1
HN - Honduras 1
IN - India 1
MO - Macao, regione amministrativa speciale della Cina 1
NZ - Nuova Zelanda 1
PH - Filippine 1
QA - Qatar 1
RO - Romania 1
SE - Svezia 1
VN - Vietnam 1
Totale 906
Città #
Dublin 134
Cassino 89
Rome 79
Milan 42
Naples 38
Moscow 19
Columbus 14
St Petersburg 14
Florence 9
Bologna 8
Gatchina 8
Giugliano in Campania 8
Turin 7
Ashburn 5
Bari 5
Catania 5
Cori 4
Johor Bahru 4
Macerata 4
Nizhniy Novgorod 4
Noci 4
Palermo 4
Perm 4
Piovene Rocchette 4
Yekaterinburg 4
Belpasso 3
Bergamo 3
Bianzè 3
Brno 3
Cagliari 3
Casalnuovo di Napoli 3
Eboli 3
Getxo 3
Girga 3
Grottaferrata 3
Ischia 3
Lappeenranta 3
London 3
Los Angeles 3
Nuremberg 3
Padova 3
Perugia 3
Porto 3
Silistra 3
Southwark 3
Taranto 3
Adana 2
Ardea 2
Belgrade 2
Berchidda 2
Bonn 2
Colturano 2
Dalmine 2
Dubrovnik 2
Frankfurt am Main 2
Garbagnate Milanese 2
Gela 2
Hamburg 2
Heraklion 2
Lahore 2
Leerdam 2
Lewisham 2
Maia 2
Mirpur 2
Monserrato 2
Monza 2
Nairobi 2
Osimo 2
Paese 2
Paris 2
Pescara 2
Phnom Penh 2
Piacenza 2
Pisa 2
Raleigh 2
Rivolta d'Adda 2
Rostov-on-Don 2
Santa Maria Capua Vetere 2
Sciacca 2
Singapore 2
Spoltore 2
Stoke-on-Trent 2
Sydney 2
Ter Aar 2
Tours 2
Accra 1
Acerra 1
Anagni 1
Antrim 1
Appignano 1
Avezzano 1
Basiano 1
Bataysk 1
Bogotá 1
Borgo Valsugana 1
Bovolone 1
Brussels 1
Bukit Mertajam 1
Cambiano 1
Campagnano di Roma 1
Totale 676
Nome #
Le capacità dinamiche nelle strategie di marketing dei retailer: definizione di un modello di analisi, file de2a6153-6b24-86a2-e053-1705fe0a3017 123
Retail e consumatori nella discontinuità post-covid-19: orientamento alla responsabilità di filiera?, file de2a6154-3efc-86a2-e053-1705fe0a3017 88
The 'new normal' for the university: the 'onlife' approach, file de2a6154-421f-86a2-e053-1705fe0a3017 86
Co-creazione di valore nelle relazioni impresa-territorio: determinanti innovative ed osservazione di casi, file de2a6153-0b0f-86a2-e053-1705fe0a3017 84
Applying Augmented Reality in the Italian Food and Dining Industry: Cultural Heritage Perspectives, file de2a6154-3ef8-86a2-e053-1705fe0a3017 47
Place marketing e sostenibilità, file de2a6154-3ef7-86a2-e053-1705fe0a3017 46
Analisi della Corporate Brand Identity nel settore retail: applicazione di un modello, file de2a6153-d3b6-86a2-e053-1705fe0a3017 45
Three drivers for cities development: a focus on start-up contribution, file b3dab178-b6bc-49f9-921e-c1fd26498786 36
How the metaverse influences marketing and competitive advantage of retailers: predictions and key marketing research priorities, file a2b7404e-24ee-4a88-b463-b2ba630356b2 35
Competencies change within the project managers profession in the context of sustainable development, file 2d54d6bd-334b-49a4-a68e-1c43496d839a 30
Using service for defining place value propositions, file de2a6153-a75b-86a2-e053-1705fe0a3017 21
Traiettorie evolutive nel marketing e nel management dei “luoghi”, file de2a6153-6883-86a2-e053-1705fe0a3017 20
Value Dominant Logic: Organizational Principles, file 14611be3-4c05-43c0-925e-05568abdb48d 18
Strategie responsabili emergenti post Covid- 19: Insights dai consumatori, file ba70b63a-899a-40ec-9b1e-06362dcc4b6f 16
L’utilizzo dell’e-WOM come strumento di management del comparto alberghiero: indagine nel mercato italiano, file de2a6153-79e3-86a2-e053-1705fe0a3017 15
Value perception in service: the trap of misunderstandings, file de2a6154-40b9-86a2-e053-1705fe0a3017 15
PLACE BRAND POSITIONING: PERSPECTIVES FROM VALUE CO-CREATION AND STRATEGIC NARRATIVE (Siberia case study), file de2a6154-0762-86a2-e053-1705fe0a3017 14
Governing Territories in Turbulence with Advanced Marketing Frameworks, file de2a6154-3654-86a2-e053-1705fe0a3017 13
Service System Platforms to improve value co-creation: insights for Translational Medicine, file de2a6153-3d20-86a2-e053-1705fe0a3017 9
Risultati e prospettive future, file de2a6153-9e90-86a2-e053-1705fe0a3017 9
How do Companies Achieve Their Marketing Goals With Social Networks?, file de2a6153-0e34-86a2-e053-1705fe0a3017 8
The Vitality of Neighborhood Retailers: A New Definition of the “Proximity” Concept, file de2a6153-3d1c-86a2-e053-1705fe0a3017 7
The effect of the country of origin of european companies in the context of young argentinians, file de2a6153-7b44-86a2-e053-1705fe0a3017 7
International Networks as Complex Adaptive Systems, file de2a6153-a4a2-86a2-e053-1705fe0a3017 7
The power of knowledge of the citizens, file de2a6153-c70b-86a2-e053-1705fe0a3017 7
Enterprise—Place Relationship and Value Co-Creation: Advance in Research, file de2a6153-6af0-86a2-e053-1705fe0a3017 6
Il “luogo” come proposta di valore del territorio, file de2a6153-9e8c-86a2-e053-1705fe0a3017 6
Indagine sul territorio e analisi descrittiva dei dati, file de2a6153-9e8e-86a2-e053-1705fe0a3017 6
Dynamic capabilities in retailers’ marketing strategies: Defining an analysis model., file de2a6153-a4cd-86a2-e053-1705fe0a3017 6
Marketing and Management in Places: Trends., file de2a6153-a8ef-86a2-e053-1705fe0a3017 5
City Logistics nella città di Nola: ricerca, dati, informazioni, file de2a6153-bcd0-86a2-e053-1705fe0a3017 5
Exploring Augmented Reality Applications for Sustainable Retailing, file d475a0ad-dbd3-467f-a78a-3398b24c1806 4
International networks and internationalization processes of the SMEs: a CAS approach, file de2a6153-3d1e-86a2-e053-1705fe0a3017 4
Determinanti dell’innovazione nel retailing indipendente e nuove interpretazioni della “prossimità”: un’analisi empirica, file de2a6153-a0cd-86a2-e053-1705fe0a3017 4
Industry 4.0 enablers in retailing: a literature review, file de2a6154-52b4-86a2-e053-1705fe0a3017 4
Guest Editorial, file 48aa3c78-d1d0-4cd5-93c4-97357c7ff49c 3
Measuring place branding strategy implementation, file 6c044117-64dc-4a3c-ac49-ab9c35bb54ed 3
The Relevance of Place-Brand Management in Place-Marketing Strategy, file de2a6153-0991-86a2-e053-1705fe0a3017 3
Selecting Factors Affecting the Purchase of Private Label Products. In Advances in National Brand and Private Label Marketing, file de2a6153-9d26-86a2-e053-1705fe0a3017 3
The environmental impact on forecasting plans in retailing: theoretical research trends, file de2a6153-c053-86a2-e053-1705fe0a3017 3
The role of ITIL in applying project management for smart cities service management, file 07d5ae59-9a3b-4aee-8578-829fe1c34eef 2
Gli attivatori della sostenibilità nel private label retail ecosystem e le loro relazioni, file 0a9400e6-db3e-41e2-b781-9366fda3c308 2
How the environmental complexity affects forecasting in retail? Actual research trends, file bfcfca5b-d4bc-4dba-813f-0b39943e5bb3 2
Exploring the retail industry environment using nonlinear analysis, file c825e77e-de86-4d54-92dd-509231a92d9c 2
Marchio collettivo d’area come sintesi della strategia di marketing territoriale: un’indagine empirica, file de2a6152-f5fb-86a2-e053-1705fe0a3017 2
Dinamiche impresa–contesto–cliente e retail di prossimità, file de2a6153-3cf4-86a2-e053-1705fe0a3017 2
“Emerging retail as ecosystem”, in Value co-creation: management challenges for business and society”, file de2a6153-a1b7-86a2-e053-1705fe0a3017 2
Defining the "figure of merit" for places in the age of digital nomadism, file de2a6153-a5f7-86a2-e053-1705fe0a3017 2
Relational proximity with customer in the retail industry, file de2a6154-051b-86a2-e053-1705fe0a3017 2
Defining the Metaverse with challenges and opportunities in the business environment, file 7d1f4812-88a7-45d4-a128-d3dcf007215e 1
Misurazione della user experience in contesti culturali caratterizzati da tecnologie immersive, file c673a489-4ada-4b2a-8275-b79472d9a9f2 1
Complessità delle condizioni di contesto e opportunità di co-creazione di valore tra impresa e territorio in Italia, file cde21e5e-e621-42ef-8fcf-9e0e83caa3f9 1
STUDIO DI UN'AREA URBANA COMMERCIALE DEL CENTRO CITTA'DEL COMUNE DI CASSINO: COMMENTO AL MERCHANDISING PLAN RILEVATO E IPOTESI DI COSTITUZIONE DEL CENTRO COMMERCIALE NATURALE, file de2a6152-f158-86a2-e053-1705fe0a3017 1
Nuclei concettuali di marketing territoriale: una proposta di sistematizzazione della letteratura ed implicazioni manageriali, file de2a6153-006a-86a2-e053-1705fe0a3017 1
Analyzing Place Boundaries Using the Service Science Paradigm, file de2a6153-3d65-86a2-e053-1705fe0a3017 1
Vincoli ed opportunità nell’utilizzo dei portali di Social Networking come strumenti di marketing e di comunicazione: focus sulle PMI, file de2a6153-6b5e-86a2-e053-1705fe0a3017 1
null, file de2a6153-79e4-86a2-e053-1705fe0a3017 1
A4A relationships, file de2a6153-a5fa-86a2-e053-1705fe0a3017 1
Dal territorio campano alla città di Nola: asset e driver di un potenziale sviluppo economico, file de2a6153-bdf8-86a2-e053-1705fe0a3017 1
Enabling actors' viable behaviour: reflections upon the link between viability and complexity within smart service system, file de2a6153-d395-86a2-e053-1705fe0a3017 1
Social and Demographic Predictors of Consumers’ Word of Mouth Engagement in Czechia, file de2a6154-0213-86a2-e053-1705fe0a3017 1
Place brand positioning: perspectives from value co-creation and strategic narrative, file de2a6154-0518-86a2-e053-1705fe0a3017 1
The role of digital technology in food retailing ecosystem, file de2a6154-0ab7-86a2-e053-1705fe0a3017 1
Development of Mechanical Engineering in Knowledge Economy: Search for New Business Model, file de2a6154-0ab9-86a2-e053-1705fe0a3017 1
Interazione e aggregazione degli stakeholder nello sviluppo delle città: focus sulle città medie, file de2a6154-3d86-86a2-e053-1705fe0a3017 1
Dynamic capabilities and private label performance: some correlations? Focus on three Italian food retailers, file de2a6154-3d89-86a2-e053-1705fe0a3017 1
Totale 906
Categoria #
all - tutte 1.589
article - articoli 0
book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 1.589


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2019/20207 6 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1
2020/202115 0 3 0 0 1 0 1 3 7 0 0 0
2021/20222 0 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0
2022/2023445 7 2 21 48 39 40 42 42 168 10 21 5
2023/2024361 16 13 55 46 50 46 32 35 16 9 43 0
Totale 906