FORMISANO, Vincenzo
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 4.013
NA - Nord America 3.553
AS - Asia 1.974
SA - Sud America 170
AF - Africa 40
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 16
OC - Oceania 14
Totale 9.780
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 3.466
IE - Irlanda 914
CN - Cina 714
IT - Italia 682
SG - Singapore 613
SE - Svezia 587
DE - Germania 518
UA - Ucraina 454
RU - Federazione Russa 384
HK - Hong Kong 201
TR - Turchia 177
BR - Brasile 130
GB - Regno Unito 120
FR - Francia 104
FI - Finlandia 81
VN - Vietnam 70
IN - India 68
CA - Canada 49
PL - Polonia 28
MX - Messico 25
ID - Indonesia 23
CZ - Repubblica Ceca 21
NL - Olanda 20
ZA - Sudafrica 20
AT - Austria 17
JP - Giappone 17
BE - Belgio 16
EU - Europa 16
AR - Argentina 13
ES - Italia 13
NO - Norvegia 13
DK - Danimarca 12
MY - Malesia 12
RO - Romania 11
SA - Arabia Saudita 11
BD - Bangladesh 10
IQ - Iraq 10
AU - Australia 9
AE - Emirati Arabi Uniti 8
CO - Colombia 8
PK - Pakistan 7
NG - Nigeria 6
PA - Panama 6
EG - Egitto 5
LU - Lussemburgo 5
IR - Iran 4
KZ - Kazakistan 4
PE - Perù 4
PT - Portogallo 4
AZ - Azerbaigian 3
CH - Svizzera 3
EC - Ecuador 3
GD - Grenada 3
KR - Corea 3
LK - Sri Lanka 3
UY - Uruguay 3
VE - Venezuela 3
BG - Bulgaria 2
DZ - Algeria 2
ET - Etiopia 2
KG - Kirghizistan 2
LT - Lituania 2
MN - Mongolia 2
NP - Nepal 2
NZ - Nuova Zelanda 2
PG - Papua Nuova Guinea 2
PH - Filippine 2
PY - Paraguay 2
SN - Senegal 2
UZ - Uzbekistan 2
AF - Afghanistan, Repubblica islamica di 1
BO - Bolivia 1
CL - Cile 1
CR - Costa Rica 1
CY - Cipro 1
GH - Ghana 1
GY - Guiana 1
HN - Honduras 1
IL - Israele 1
JM - Giamaica 1
JO - Giordania 1
KW - Kuwait 1
LV - Lettonia 1
MA - Marocco 1
RS - Serbia 1
SR - Suriname 1
TH - Thailandia 1
TN - Tunisia 1
TT - Trinidad e Tobago 1
TV - Tuvalu 1
Totale 9.780
Città #
Dublin 914
Chandler 648
Jacksonville 316
Singapore 315
Rome 260
Ashburn 222
Dallas 222
Hong Kong 200
The Dalles 173
Boardman 162
Izmir 162
Beijing 145
Nanjing 115
New York 105
Hefei 94
Ann Arbor 85
Moscow 77
Lawrence 75
Los Angeles 75
Princeton 75
Brooklyn 67
Wilmington 65
Ogden 59
Munich 50
Dearborn 49
Cassino 47
Nanchang 45
Woodbridge 43
Milan 40
Santa Clara 40
Inglewood 36
Seattle 31
Ho Chi Minh City 30
Kunming 30
Des Moines 29
Warsaw 21
Hebei 20
Montreal 20
Naples 20
Assago 18
Shenyang 18
Chennai 17
Denver 17
Helsinki 17
Houston 17
Orange 17
São Paulo 17
Brno 16
Brussels 16
Changsha 16
Bremen 15
Hanoi 15
Jiaxing 15
San Francisco 15
Stockholm 15
Tokyo 15
Johannesburg 14
London 14
Phoenix 14
Turku 14
Verona 14
Boston 13
Frankfurt am Main 13
Poplar 13
Tianjin 13
Toronto 13
Vienna 13
Atlanta 12
Council Bluffs 12
Mexico City 12
Pune 12
Redwood City 11
Auburn Hills 10
Chicago 10
Lanzhou 10
Brandenburg 9
Catania 9
Hangzhou 9
Mumbai 9
Norwalk 9
Orem 9
Foz do Iguaçu 8
Manchester 8
Renton 8
Turin 8
Wuhan 8
Amsterdam 7
Ankara 7
Copenhagen 7
Da Nang 7
Florence 7
Riyadh 7
Sulaymaniyah 7
Brescia 6
Lagos 6
Parma 6
Petaling Jaya 6
Randazzo 6
Roubaix 6
Rykkin 6
Totale 5.880
Nome #
ANALISI DEL CLIMA ORGANIZZATIVO: IL CASO DI UN ISTITUTO DI CREDITO 232
A Dynamic View of Marketing Capabilities for SMEs’ Export Performance 203
Strumenti di finanza immobiliare 197
“The role of institutional investors in the evolutionary dynamics of agro-food enterprises. A case study” 174
Corporate culture and co-creation of value. The Zeta Consulting case 155
From theory to practice: applying systems thinking to Smart Cities 155
Banca, impresa e territorio: l'importanza delle soft information 153
Il ruolo degli intangibles nei modelli di rating 153
Corporate Programming and Control: the Business Network Scorecard for Company Network 150
Firm value creation and viability between product and process innovation 148
The Innovative Financial Services for the Growth of Territorial Start-Ups 147
Il bilancio di rete nell’economia della conoscenza 146
Il bilancio di rete nell'economia della conoscenza 143
Il Public Value Creation e il ruolo delle università 142
Beyond Banks’ Capitalization: What Affects the Credit Lines? 142
Banking services for SMEs’ internationalization: evaluating customer satisfaction 138
"Le imprese turistiche tra difficoltà e prospettive di sviluppo" 137
The Role of Institutional Investors in the Evolutionary Dynamics of Agro-food Enterprises 137
A SERVICE-DOMINANT LOGIC FOR BANKING SERVICES 136
Innovation and Experimentation with Services for SMEs in Science and Technology Parks 135
Il framework e i profili emergenti del contratto di rete in Italia. Prime evidenze empiriche dalla provincia di Frosinone 134
Service Logic, Value Co-Creation and networks in the Banking Services 132
Interactions, values and corporate culture oriented to excellence of service for a territory’s development 132
Il rating di legalità nel rapporto banca-impresa 130
Materiality matrix: a comparison between relevant indicators for banks and stakeholder 127
L'informativa esterna delle imprese di servizi e le novità introdotte nell'art. 2428 del codice civile. Alcune evidenze empiriche 127
Innovation in Financial Services: A Challenge for Start-Ups Growth 126
From Viability to Sustainability: The Contribution of the Viable Systems Approach (VSA) 126
L’evoluzione del settore turistico nel rapporto tra qualità e sostenibilità 125
La creazione di valore tra sostenibilità ed economia circolare: il ruolo della rivitalizzazione di siti produttivi storici 124
La gestione sostenibile delle risorse ambientali nelle imprese 123
New tourism trends: between quality and sustainable tourism 122
Beyond the digital ecosystems view: insights from smart communities 121
Valore prodotto, assetti proprietari e modalità di governance 119
THE ROLE OF LOCAL BANKS’ NETWORK IN THE MODERN BANKING SYSTEM: AN ITALIAN CASE STUDY 118
Le imprese bancarie tra piccole e grandi dimensioni 117
Investigating the Links between the Use of Internet, Value Co-Creation and Customer Satisfaction in the Banking Sector 117
The strategic priorities in the materiality matrix of the banking enterprise 116
VALORE PRODOTTO, ASSETTI PROPRIETARI E MODALITÀ DI GOVERNANCE 113
SCHEMI CONCETTUALI PER IL GOVERNO DEI RAPPORTI DI FILIERA NEL COMPARTO AUTOMOBILISTICO 112
Il ruolo delle banche popolari cooperative nello sviluppo dei network locali di mutualità 111
Deriving Perceived Brand Personality Traits of Thriving Cities: Empirical Investigation of City-Related Subreddits 111
City in the loop: assessing the relationship between circular economy and smart sustainable cities 109
Circular economy in the lithium-ion battery industry: state of the art in management literature 109
THE MORE, THE BETTER TOWARDS A HOLISTIC ASSESSMENT OF CITY BRAND PERSONALITY AND IMAGE 108
La struttura organizzativa degli istituti di credito: il problema della flessibilità 108
Service, network, systems and complexity theories in banking management research: bibliometric study 108
Marketing Innovation and Key Performance Indicator in Banking 107
Le determinanti bank-specific e firm-specific dell’offerta di credito 107
Service Innovation for Customer Engagement in the Italian Banking Sector: A Case Study 107
L’industria manifatturiera italiana: le sfide e il coraggio. Evidenze dal caso Fiat 106
L’innovazione tecnologica per valorizzare il capitale relazionale: il caso BPC ON 106
The Marketing Event: The Case of “Gli Archi Village” 105
L’economia circolare per la sostenibilità del business e dell’ambiente 105
La destinazione turistica e il ruolo delle relazioni intersistemiche 104
The marketing and management innovation as a driver of competitive advantage: the case of the banking sector. 104
Prefazione 104
The trust resource in the knowledge economy 103
The Analytical assessment of the relationship between technological aspects of circular economy and smart sustainable cities 103
Knowledge Management and Circular Economy: Novel Solutions to Cope with Uncertain Times 103
Non-Knowledge Risk and Bank-Company Management. The Role of Intangibles in Rating Models 102
Il network bancario quale risposta alle esigenze delle P.M.I. 101
Il ruolo delle Banche Popolari: il caso della Banca Popolare del Cassinate 101
Evaluating The Quality Of Banking Services For Smes Internationalization: A Study In Italy 101
Service innovation in the firms. The case PA.L.MER 100
Tratti evolutivi della società della conoscenza: il contributo degli studi sulle reti nella prospettiva sistemica 99
Retail Ecosystem Emerges or Can Be Built through B2B Relational Factors Encouraged by Legal Rules? An Empirical Analysis 99
Iot as a Driver of Servitization: A Thematic Analysis of the Emergent Literature 98
La capacità innovativa della piccola impresa. Evidenze empiriche dalla provincia di Latina. 97
Microcredit, Asymmetric Information and Start-Ups: an Italian Case Study 97
Financial ratios, corporate governance and bank-firm information: a Bayesian approach to predict SMEs’ default 96
Investigating the links between the use of the internet, value co-creation, and customer satisfaction in the banking sector 96
La gestione sostenibile delle risorse ambientali nei gruppi di imprese 94
QUANTUM TECHNOLOGIES FOR SMART CITIES: A COMPREHENSIVE REVIEW AND ANALYSIS 93
Le caratteristiche bancarie che influiscono sull’accesso al credito delle imprese con rating di legalità 93
L’IMPATTO DEI CANALI DIGITALI IN UN CONTESTO OMNICANALE 88
THE ROLE OF CO-OPERATIVE BANK: Perspectives from Italian Model 86
La sostenibilità nella creazione di valore condiviso. Analisi di un caso 84
Technology and Innovation: Solution for Uncertainty in Quantum Cities 83
Management control of contractual networks: the business network scorecard 82
L'evoluzione dei canali distributivi nell'impresa bancaria: prospettive future 78
Prefazione 78
Waste from criticality to resource through an innovative circular business model: A case study in the manufacturing industry 75
Predicting SMEs’ default risk: Evidence from bank-firm relationship data 70
Urban quantum leap: A comprehensive review and analysis of quantum technologies for smart cities 62
In complexity we trust: A systematic literature review of urban quantum technologies 61
L’interazione tra istituzioni per il sostegno finanziario delle startup innovative: il progetto “Prima Idea” 61
The Alignment of the Financial Sector with European Sustainability Reporting Standards: A Study of the Italian Context 51
Legality Rating Communication: An Opportunity for Service Companies 48
New Frontiers of Digital Finance: Banca Popolare del Cassinate Invests in New FX12 Platform 43
La pandemia da Covid-19: uno shock esogeno anche per le imprese. Lo stato dell’arte del dibattito scientifico in ottica manageriale 23
Totale 10.252
Categoria #
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Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2020/2021374 0 0 0 0 0 98 4 77 11 78 26 80
2021/2022650 4 1 6 23 30 9 14 42 188 6 117 210
2022/20232.767 178 257 111 198 191 469 6 171 1.057 10 54 65
2023/2024779 148 52 65 30 48 60 109 52 96 7 16 96
2024/20251.628 70 26 123 48 166 36 194 72 517 55 188 133
2025/20261.848 223 496 175 420 472 62 0 0 0 0 0 0
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