PAGNANELLI, Maria Anna

PAGNANELLI, Maria Anna  

Dipartimento di Economia e Giurisprudenza  

Mostra records
Risultati 1 - 20 di 20 (tempo di esecuzione: 0.025 secondi).
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
Analisi della Corporate Brand Identity nel settore retail: applicazione di un modello 1-gen-2018 Sansone, Marcello; Bruni, Roberto; Colamatteo, Annarita; Pagnanelli, Maria Anna
Benefits and costs of EU marketing standards for agri-food products: Workshop Report 1-gen-2022 Russo, C.; Sansone, M.; Colamatteo, A.; Pagnanelli, M. A.; Twum E., K
A Bibliometric Analysis of the Private Label Literature. 1-gen-2018 Sansone, Marcello; Colamatteo, Annarita; Pagnanelli, Maria Anna
Capacità dinamiche e modello di business: ri-definizione di un modello di analisi per l’impresa commerciale 1-gen-2018 Sansone, Marcello; Colamatteo, Annarita; Pagnanelli, Maria Anna
Complessità delle condizioni di contesto e opportunità di co-creazione di valore tra impresa e territorio in Italia 1-gen-2022 Sansone, M.; Bruni, R.; Colamatteo, A.; Pagnanelli, M. A.
Dual quality of food products: what from a marketing perspective? 1-gen-2019 Sansone, Marcello; Colamatteo, Annarita; Pagnanelli, Maria Anna
Dynamic capabilities and private label performance: some correlations? Focus on three Italian food retailers 1-gen-2020 Sansone, Marcello; Bruni, Roberto; Colamatteo, Annarita; Pagnanelli, Maria Anna
Dynamic capabilities in retailers’ marketing strategies: Defining an analysis model. 1-gen-2017 Sansone, M; Bruni, R; Colamatteo, A; Pagnanelli, Maria Anna
The Dynamic Capabilities of International Retailers 1-gen-2021 Sansone, Marcello; Colamatteo, Annarita; Pagnanelli, Maria Anna
“Emerging retail as ecosystem”, in Value co-creation: management challenges for business and society” 1-gen-2017 Sansone, M.; Bruni, R.; Colamatteo, A.; Pagnanelli, Maria Anna
Factors affecting the purchase of private label food products 1-gen-2020 Sansone, Marcello; Musso, Fabio; Colamatteo, Annarita; Pagnanelli, Maria Anna
How DC-SIP influences the purchase intention? Analysis of factors affecting perceived quality 1-gen-2020 Colamatteo, Annarita; Pagnanelli, Maria Anna; Sansone, Marcello
La capacità di differenziazione competitiva del moderno retail nella prospettiva delle dynamic capabilities: analisi della GDO nel mercato italiano 4-giu-2021 Pagnanelli, Maria Anna
THE ‘NEW NORMAL’ FOR THE UNIVERSITY: THE ‘ONLIFE’ APPROACH 1-gen-2021 Bruni, Roberto; Colamatteo, Annarita; Pagnanelli, Maria Anna
PLACE BRAND POSITIONING: PERSPECTIVES FROM VALUE CO-CREATION AND STRATEGIC NARRATIVE (Siberia case study) 1-gen-2019 Bruni, Roberto; Pagnanelli, Maria Anna
Private Label Products Buying Decisions: A Comparative Analysis on Consumer Perspective. 1-gen-2021 Sansone, M.; Bravi, L.; Colamatteo, A.; Murmura, F.; Pagnanelli, M. A.; &, ; Musso, F.
Relational proximity with customer in the retail industry 1-gen-2019 Sansone, Marcello; Bruni, Roberto; Colamatteo, Annarita; Pagnanelli, Maria Anna
Service ecosystem perspective in the retail industry 1-gen-2018 Sansone, Marcello; Bruni, Roberto; Colamatteo, Annarita; Pagnanelli, Maria Anna
SIM Talk 2016: Retail – Consumptions – Digital 1-gen-2017 Sansone, Marcello; Bruni, Roberto; Colamatteo, Annarita; Pagnanelli, Maria Anna
What type of content does get the most positive response on Instagram? A content analysis of Italian celebrity chef profiles. 1-gen-2017 Sansone, Marcello; Colamatteo, Annarita; Pagnanelli, Maria Anna