PAGNANELLI, Maria Anna
PAGNANELLI, Maria Anna
Dipartimento di Economia e Giurisprudenza
A Bibliometric Analysis of the Private Label Literature.
2018-01-01 Sansone, Marcello; Colamatteo, Annarita; Pagnanelli, Maria Anna
Analisi della Corporate Brand Identity nel settore retail: applicazione di un modello
2018-01-01 Sansone, Marcello; Bruni, Roberto; Colamatteo, Annarita; Pagnanelli, Maria Anna
Analysis of factors affecting the purchase of private label products by different age consumers
2022-01-01 Musso, Fabio; Colamatteo, Annarita; Bravi, Laura; Pagnanelli, Maria Anna; Murmura, Federica; Sansone, Marcello
Capacità dinamiche e modello di business: ri-definizione di un modello di analisi per l’impresa commerciale
2018-01-01 Sansone, Marcello; Colamatteo, Annarita; Pagnanelli, Maria Anna
Complessità delle condizioni di contesto e opportunità di co-creazione di valore tra impresa e territorio in Italia
2022-01-01 Sansone, Marcello; Bruni, Roberto; Colamatteo, Annarita; Pagnanelli, Maria Anna
Dual quality of food products: what from a marketing perspective?
2019-01-01 Sansone, Marcello; Colamatteo, Annarita; Pagnanelli, Maria Anna
Dynamic capabilities and private label performance: some correlations? Focus on three Italian food retailers
2020-01-01 Sansone, Marcello; Bruni, Roberto; Colamatteo, Annarita; Pagnanelli, Maria Anna
Dynamic capabilities in retailers’ marketing strategies: Defining an analysis model.
2017-01-01 Sansone, M; Bruni, R; Colamatteo, A; Pagnanelli, Maria Anna
Factors affecting the purchase of private label food products
2020-01-01 Sansone, Marcello; Musso, Fabio; Colamatteo, Annarita; Pagnanelli, Maria Anna
Gli attivatori della sostenibilità nel private label retail ecosystem e le loro relazioni
2021-01-01 Sansone, Marcello; Bruni, Roberto; Colamatteo, Annarita; Pagnanelli, Maria Anna
How DC-SIP influences the purchase intention? Analysis of factors affecting perceived quality
2020-01-01 Colamatteo, Annarita; Pagnanelli, Maria Anna; Sansone, Marcello
La capacità di differenziazione competitiva del moderno retail nella prospettiva delle dynamic capabilities: analisi della GDO nel mercato italiano
2021-06-04 Pagnanelli, Maria Anna
Le capacità dinamiche nelle strategie di marketing dei retailer: definizione di un modello di analisi
2016-01-01 Sansone, Marcello; Bruni, Roberto; Colamatteo, Annarita; Pagnanelli, Maria Anna
Misurazione della user experience in contesti culturali caratterizzati da tecnologie immersive
2022-01-01 Sansone, Marcello; Bruni, Roberto; Colamatteo, Annarita; Pagnanelli, Maria Anna
PLACE BRAND POSITIONING: PERSPECTIVES FROM VALUE CO-CREATION AND STRATEGIC NARRATIVE (Siberia case study)
2019-01-01 Bruni, Roberto; Pagnanelli, Maria Anna
Private Label Products Buying Decisions: A Comparative Analysis on Consumer Perspective.
2021-01-01 Sansone, Marcello; Bravi, L.; Colamatteo, Annarita; Murmura, F.; Pagnanelli, Maria Anna; Musso, F.
Relational proximity with customer in the retail industry
2019-01-01 Sansone, Marcello; Bruni, Roberto; Colamatteo, Annarita; Pagnanelli, Maria Anna
Service ecosystem perspective in the retail industry
2018-01-01 Sansone, Marcello; Bruni, Roberto; Colamatteo, Annarita; Pagnanelli, Maria Anna
SIM Talk 2016: Retail – Consumptions – Digital
2017-01-01 Sansone, Marcello; Bruni, Roberto; Colamatteo, Annarita; Pagnanelli, Maria Anna
Strategie responsabili emergenti post Covid- 19: Insights dai consumatori
2020-01-01 Sansone, Marcello; Bruni, Roberto; Colamatteo, Annarita; Pagnanelli, Maria Anna
Titolo | Data di pubblicazione | Autore(i) | File |
---|---|---|---|
A Bibliometric Analysis of the Private Label Literature. | 1-gen-2018 | Sansone, Marcello; Colamatteo, Annarita; Pagnanelli, Maria Anna | |
Analisi della Corporate Brand Identity nel settore retail: applicazione di un modello | 1-gen-2018 | Sansone, Marcello; Bruni, Roberto; Colamatteo, Annarita; Pagnanelli, Maria Anna | |
Analysis of factors affecting the purchase of private label products by different age consumers | 1-gen-2022 | Musso, Fabio; Colamatteo, Annarita; Bravi, Laura; Pagnanelli, Maria Anna; Murmura, Federica; Sansone, Marcello | |
Capacità dinamiche e modello di business: ri-definizione di un modello di analisi per l’impresa commerciale | 1-gen-2018 | Sansone, Marcello; Colamatteo, Annarita; Pagnanelli, Maria Anna | |
Complessità delle condizioni di contesto e opportunità di co-creazione di valore tra impresa e territorio in Italia | 1-gen-2022 | Sansone, Marcello; Bruni, Roberto; Colamatteo, Annarita; Pagnanelli, Maria Anna | |
Dual quality of food products: what from a marketing perspective? | 1-gen-2019 | Sansone, Marcello; Colamatteo, Annarita; Pagnanelli, Maria Anna | |
Dynamic capabilities and private label performance: some correlations? Focus on three Italian food retailers | 1-gen-2020 | Sansone, Marcello; Bruni, Roberto; Colamatteo, Annarita; Pagnanelli, Maria Anna | |
Dynamic capabilities in retailers’ marketing strategies: Defining an analysis model. | 1-gen-2017 | Sansone, M; Bruni, R; Colamatteo, A; Pagnanelli, Maria Anna | |
Factors affecting the purchase of private label food products | 1-gen-2020 | Sansone, Marcello; Musso, Fabio; Colamatteo, Annarita; Pagnanelli, Maria Anna | |
Gli attivatori della sostenibilità nel private label retail ecosystem e le loro relazioni | 1-gen-2021 | Sansone, Marcello; Bruni, Roberto; Colamatteo, Annarita; Pagnanelli, Maria Anna | |
How DC-SIP influences the purchase intention? Analysis of factors affecting perceived quality | 1-gen-2020 | Colamatteo, Annarita; Pagnanelli, Maria Anna; Sansone, Marcello | |
La capacità di differenziazione competitiva del moderno retail nella prospettiva delle dynamic capabilities: analisi della GDO nel mercato italiano | 4-giu-2021 | Pagnanelli, Maria Anna | |
Le capacità dinamiche nelle strategie di marketing dei retailer: definizione di un modello di analisi | 1-gen-2016 | Sansone, Marcello; Bruni, Roberto; Colamatteo, Annarita; Pagnanelli, Maria Anna | |
Misurazione della user experience in contesti culturali caratterizzati da tecnologie immersive | 1-gen-2022 | Sansone, Marcello; Bruni, Roberto; Colamatteo, Annarita; Pagnanelli, Maria Anna | |
PLACE BRAND POSITIONING: PERSPECTIVES FROM VALUE CO-CREATION AND STRATEGIC NARRATIVE (Siberia case study) | 1-gen-2019 | Bruni, Roberto; Pagnanelli, Maria Anna | |
Private Label Products Buying Decisions: A Comparative Analysis on Consumer Perspective. | 1-gen-2021 | Sansone, Marcello; Bravi, L.; Colamatteo, Annarita; Murmura, F.; Pagnanelli, Maria Anna; Musso, F. | |
Relational proximity with customer in the retail industry | 1-gen-2019 | Sansone, Marcello; Bruni, Roberto; Colamatteo, Annarita; Pagnanelli, Maria Anna | |
Service ecosystem perspective in the retail industry | 1-gen-2018 | Sansone, Marcello; Bruni, Roberto; Colamatteo, Annarita; Pagnanelli, Maria Anna | |
SIM Talk 2016: Retail – Consumptions – Digital | 1-gen-2017 | Sansone, Marcello; Bruni, Roberto; Colamatteo, Annarita; Pagnanelli, Maria Anna | |
Strategie responsabili emergenti post Covid- 19: Insights dai consumatori | 1-gen-2020 | Sansone, Marcello; Bruni, Roberto; Colamatteo, Annarita; Pagnanelli, Maria Anna |