COLAMATTEO, Annarita

COLAMATTEO, Annarita  

Dipartimento di Economia e Giurisprudenza  

Mostra records
Risultati 1 - 20 di 44 (tempo di esecuzione: 0.013 secondi).
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
A Bibliometric Analysis of the Private Label Literature. 1-gen-2018 Sansone, Marcello; Colamatteo, Annarita; Pagnanelli, Maria Anna
Analisi della Corporate Brand Identity nel settore retail: applicazione di un modello 1-gen-2018 Sansone, Marcello; Bruni, Roberto; Colamatteo, Annarita; Pagnanelli, Maria Anna
Analysis of factors affecting the purchase of private label products by different age consumers 1-gen-2022 Musso, Fabio; Colamatteo, Annarita; Bravi, Laura; Pagnanelli, Maria Anna; Murmura, Federica; Sansone, Marcello
Applying Augmented Reality in the Italian Food and Dining Industry: Cultural Heritage Perspectives 1-gen-2021 Caboni, Federica; Bruni, Roberto; Colamatteo, Annarita
Benefits and costs of EU marketing standards for agri-food products: Workshop Report 1-gen-2022 Russo, Carlo; Sansone, Marcello; Colamatteo, Annarita; Annapagnanelli, Maria; Twum, Edward Kyei
Brand Building and Brand Extension in Service Sector: An Empirical Analysis 1-gen-2015 Sansone, Marcello; Colamatteo, Annarita
Capacità dinamiche e modello di business: ri-definizione di un modello di analisi per l’impresa commerciale 1-gen-2018 Sansone, Marcello; Colamatteo, Annarita; Pagnanelli, Maria Anna
Complessità delle condizioni di contesto e opportunità di co-creazione di valore tra impresa e territorio in Italia 1-gen-2022 Sansone, Marcello; Bruni, Roberto; Colamatteo, Annarita; Pagnanelli, Maria Anna
Did disruptive events affect the purchase of private label food products? 1-gen-2024 Colamatteo, Annarita; Sansone, Marcello; Iorio, Giuliano
Dual quality and limits to international adaptation of product quality: development of a conceptual framework and research agenda 1-gen-2022 Colamatteo, Annarita; Cassia, Fabio; Sansone, Marcello
Dual quality of food products: what from a marketing perspective? 1-gen-2019 Sansone, Marcello; Colamatteo, Annarita; Pagnanelli, Maria Anna
Dynamic capabilities and private label performance: some correlations? Focus on three Italian food retailers 1-gen-2020 Sansone, Marcello; Bruni, Roberto; Colamatteo, Annarita; Pagnanelli, Maria Anna
Dynamic capabilities in retailers’ marketing strategies: Defining an analysis model. 1-gen-2017 Sansone, Marcello; Bruni, Roberto; Colamatteo, Annarita; Pagnanelli, Maria Anna
Emerging Retail as Ecosystem by Private Label “DNA” 1-gen-2019 Colamatteo, Annarita; Pagnanelli, Maria Anna
Exploring the Impact of Open Innovation in the Healthcare Sector: A Multiple Case Study Analysis 1-gen-2023 Sansone, Marcello; Colamatteo, Annarita; Pagnanelli, Maria Anna; D’Agostini, Maria
Factors affecting the purchase of private label food products 1-gen-2020 Sansone, Marcello; Musso, Fabio; Colamatteo, Annarita; Pagnanelli, Maria Anna
Gli attivatori della sostenibilità nel private label retail ecosystem e le loro relazioni 1-gen-2021 Sansone, Marcello; Bruni, Roberto; Colamatteo, Annarita; Pagnanelli, Maria Anna
GOVERNANCE OF PRIVATE LABEL AS STRATEGIC ASSET: DEVELOPING A BRAND VALUATION MODEL 1-gen-2017 Giovannini, Renato; Sansone, Marcello; Marsigalia, Bruno; Colamatteo, Annarita
Governing Territories in Turbulence with Advanced Marketing Frameworks 1-gen-2021 Bruni, Roberto; Colamatteo, Annarita; Nekhoda, Evgenia
How DC-SIP influences the purchase intention? Analysis of factors affecting perceived quality 1-gen-2020 Colamatteo, Annarita; Pagnanelli, Maria Anna; Sansone, Marcello