SANSONE, Marcello
SANSONE, Marcello
Dipartimento di Economia e Giurisprudenza
A Bibliometric Analysis of the Private Label Literature.
2018-01-01 Sansone, Marcello; Colamatteo, Annarita; Pagnanelli, Maria Anna
Analisi della Corporate Brand Identity nel settore retail: applicazione di un modello
2018-01-01 Sansone, Marcello; Bruni, Roberto; Colamatteo, Annarita; Pagnanelli, Maria Anna
Analysis of factors affecting the purchase of private label products by different age consumers
2022-01-01 Musso, Fabio; Colamatteo, Annarita; Bravi, Laura; Pagnanelli, Maria Anna; Murmura, Federica; Sansone, Marcello
Approccio sistemico e contesti relazionali nell’area transfrontaliera: un nuovo modello di management senza confini
2003-01-01 Sansone, Marcello
Benefits and costs of EU marketing standards for agri-food products: Workshop Report
2022-01-01 Russo, Carlo; Sansone, Marcello; Colamatteo, Annarita; Annapagnanelli, Maria; Twum, Edward Kyei
Brand Building and Brand Extension in Service Sector: An Empirical Analysis
2015-01-01 Sansone, Marcello; Colamatteo, Annarita
Capacità dinamiche e modello di business: ri-definizione di un modello di analisi per l’impresa commerciale
2018-01-01 Sansone, Marcello; Colamatteo, Annarita; Pagnanelli, Maria Anna
Co-creazione di valore nelle relazioni impresa-territorio: determinanti innovative ed osservazione di casi
2014-01-01 Sansone, Marcello; MORETTA TARTAGLIONE, Andrea; Bruni, Roberto
Complessità delle condizioni di contesto e opportunità di co-creazione di valore tra impresa e territorio in Italia
2022-01-01 Sansone, Marcello; Bruni, Roberto; Colamatteo, Annarita; Pagnanelli, Maria Anna
Confronti metodologici, riflessioni critiche e proposte operative sul Marketing Urbano in ambito internazionale: focus sull’organizzazione e gestione dei Centri Commerciali Naturali in Italia
2007-01-01 Sansone, Marcello
Consumer acceptance of food obtained from olive by-products
2020-01-01 Angela Perito, Maria; DI FONZO, Antonella; Sansone, Marcello; Russo, Carlo
Dal commercio tradizionale al moderno retail: la rilevanza crescente del marketing distributivo
2017-01-01 Sansone, Marcello
Did disruptive events affect the purchase of private label food products?
2024-01-01 Colamatteo, Annarita; Sansone, Marcello; Iorio, Giuliano
Distribuzione reticolare e integrità della marca nel Sistema Moda
2003-01-01 Scafarto, Teresiano; Sansone, Marcello
Distribuzione reticolare e integrità della marca nel sistema moda
2003-01-01 Scafarto, Teresiano; Sansone, Marcello
Dual quality and limits to international adaptation of product quality: development of a conceptual framework and research agenda
2022-01-01 Colamatteo, Annarita; Cassia, Fabio; Sansone, Marcello
Dual quality of food products: what from a marketing perspective?
2019-01-01 Sansone, Marcello; Colamatteo, Annarita; Pagnanelli, Maria Anna
Dynamic capabilities and private label performance: some correlations? Focus on three Italian food retailers
2020-01-01 Sansone, Marcello; Bruni, Roberto; Colamatteo, Annarita; Pagnanelli, Maria Anna
Dynamic capabilities in retailers’ marketing strategies: Defining an analysis model.
2017-01-01 Sansone, Marcello; Bruni, Roberto; Colamatteo, Annarita; Pagnanelli, Maria Anna
Economic rationale behind differences in the composition of seemingly identical branded food products in the Single Market
2020-01-01 Russo, Carlo; Menapace, Luisa; Sansone, Marcello