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Le capacità dinamiche nelle strategie di marketing dei retailer: definizione di un modello di analisi 1-gen-2016 Sansone, Marcello; Bruni, Roberto; Colamatteo, Annarita; Pagnanelli, Maria Anna
Ipotesi strutturali e gestionali del CDU per la città di Nola 1-gen-2016 Romeo, Eva Franca; Zaric, Sinisa; Bruni, Roberto
Selecting Factors Affecting the Purchase of Private Label Products. In Advances in National Brand and Private Label Marketing 1-gen-2017 Sansone, M.; Bruni, R.; Colamatteo, &
“Emerging retail as ecosystem”, in Value co-creation: management challenges for business and society” 1-gen-2017 Sansone, M.; Bruni, R.; Colamatteo, A.; Pagnanelli, Maria Anna
Il “luogo” come proposta di valore del territorio 1-gen-2017 Warnaby, Gary; Bruni, Roberto; MORETTA TARTAGLIONE, Andrea
Risultati e prospettive future 1-gen-2017 Parker, Cathy; MORETTA TARTAGLIONE, Andrea; Bruni, Roberto
An overview of the contribution of systems thinking within management and marketing 1-gen-2017 Bruni, Roberto; Carrubbo, Luca; Cavacece, Ylenia; Sarno, Debora
Indagine sul territorio e analisi descrittiva dei dati 1-gen-2017 MORETTA TARTAGLIONE, Andrea; Bruni, Roberto; Romeo, Eva Franca
Place as value proposition. The marketing perspective 1-gen-2017 Bruni, Roberto; Caboni, Federica
Using service for defining place value propositions 1-gen-2017 Bruni, Roberto; MORETTA TARTAGLIONE, Andrea; Warnaby, Gary
Figure of merit for places: perspectives on place branding 1-gen-2017 Bruni, Roberto; Matarazzo, Michela; Mladenovic, Dusan
Decision making and purpose of the actor in service systems 1-gen-2017 Bruni, Roberto; Carrubbo, Luca
SIM Talk 2016: Retail – Consumptions – Digital 1-gen-2017 Sansone, Marcello; Bruni, Roberto; Colamatteo, Annarita; Pagnanelli, Maria Anna
The environmental impact on forecasting plans in retailing: theoretical research trends 1-gen-2017 MORETTA TARTAGLIONE, Andrea; Bruni, Roberto; Bozic, Maja; Cavacece, Ylenia
The viable system perspective of actors in eco-systems 1-gen-2017 Polese, Francesco; Carrubbo, Luca; Bruni, Roberto; Maione, Gennaro
Dynamic capabilities in retailers’ marketing strategies: Defining an analysis model. 1-gen-2017 Sansone, M; Bruni, R; Colamatteo, A; Pagnanelli, Maria Anna
A4A relationships 1-gen-2017 Polese, Francesco; Pels, Jaqueline; Tronvoll, Bård; Bruni, Roberto; Carrubbo, Luca
Defining the "figure of merit" for places in the age of digital nomadism 1-gen-2017 Bruni, Roberto; Mladenović, Dušan
Enabling actors' viable behaviour: reflections upon the link between viability and complexity within smart service system 1-gen-2018 Polese, F.; Carrubbo, L.; Bruni, R.; Caputo, F.
Analisi della Corporate Brand Identity nel settore retail: applicazione di un modello 1-gen-2018 Sansone, Marcello; Bruni, Roberto; Colamatteo, Annarita; Pagnanelli, Maria Anna
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