Sfoglia per Autore  

Opzioni
Mostrati risultati da 61 a 80 di 94
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
How the environmental complexity affects forecasting in retail? Actual research trends 1-gen-2018 MORETTA TARTAGLIONE, Andrea; Bruni, Roberto; Bozic, Maja; Cavacece, Ylenia
Service ecosystem perspective in the retail industry 1-gen-2018 Sansone, Marcello; Bruni, Roberto; Colamatteo, Annarita; Pagnanelli, Maria Anna
Value co-creation – what we can learn from for place branding 1-gen-2018 Bruni, R.; Florek, M.
Social Technology Enhancing the Town Centre Management Attractiveness 1-gen-2018 Caboni, F.; Bruni, R.
The power of knowledge of the citizens 1-gen-2018 Bruni, Roberto; Sansone, Marcello
Place marketing e sostenibilità 1-gen-2019 Bruni, Roberto
Relational proximity with customer in the retail industry 1-gen-2019 Sansone, Marcello; Bruni, Roberto; Colamatteo, Annarita; Pagnanelli, Maria Anna
PLACE BRAND POSITIONING: PERSPECTIVES FROM VALUE CO-CREATION AND STRATEGIC NARRATIVE (Siberia case study) 1-gen-2019 Bruni, Roberto; Pagnanelli, Maria Anna
Place brand positioning: perspectives from value co-creation and strategic narrative 1-gen-2019 Bruni, R.; Florek, M.
The role of digital technology in food retailing ecosystem 1-gen-2019 Bruni, R.; Caboni, F.; Tregua, M.
Development of Mechanical Engineering in Knowledge Economy: Search for New Business Model 1-gen-2019 Zhernov, Evgeny; Nekhoda, Evgenia; Bruni, Roberto
Exploring the retail industry environment using nonlinear analysis 1-gen-2019 MORETTA TARTAGLIONE, Andrea; Bruni, Roberto; Bozic, Maja
Interazione e aggregazione degli stakeholder nello sviluppo delle città: focus sulle città medie 1-gen-2020 Bruni, Roberto; Romeo, Eva F.
Value perception in service: the trap of misunderstandings 1-gen-2020 Mahajan, Gautam; Bruni, Roberto; Tregua, Marco; Carrubbo, Luca; Cosimato, Silvia
Dynamic capabilities and private label performance: some correlations? Focus on three Italian food retailers 1-gen-2020 Sansone, Marcello; Bruni, Roberto; Colamatteo, Annarita; Pagnanelli, Maria Anna
Retail e consumatori nella discontinuità post-covid-19: orientamento alla responsabilità di filiera? 1-gen-2020 Sansone, Marcello; Bruni, Roberto
Social and Demographic Predictors of Consumers’ Word of Mouth Engagement in Czechia 1-gen-2020 Mladenovic, D.; Bruni, R.; Kalia, P.
Strategie responsabili emergenti post Covid- 19: Insights dai consumatori 1-gen-2020 Sansone, Marcello; Bruni, Roberto; Colamatteo, Annarita; Pagnanelli, Maria Anna
Gli attivatori della sostenibilità nel private label retail ecosystem e le loro relazioni 1-gen-2021 Sansone, Marcello; Bruni, Roberto; Colamatteo, Annarita; Pagnanelli, Maria Anna
Governing Territories in Turbulence with Advanced Marketing Frameworks 1-gen-2021 Bruni, Roberto; Colamatteo, Annarita; Nekhoda, Evgenia
Mostrati risultati da 61 a 80 di 94
Legenda icone

  •  file ad accesso aperto
  •  file disponibili sulla rete interna
  •  file disponibili agli utenti autorizzati
  •  file disponibili solo agli amministratori
  •  file sotto embargo
  •  nessun file disponibile