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Determinanti dell’innovazione nel retailing indipendente e nuove interpretazioni della “prossimità”: un’analisi empirica
2014-01-01 MORETTA TARTAGLIONE, Andrea; Bruni, Roberto
Research Perspectives on Corporate Reputation and Company’s Performance Measurement
2014-01-01 A., Bruno; R., Lombardi; G., Mainolfi; MORETTA TARTAGLIONE, Andrea
Enterprise—Place Relationship and Value Co-Creation: Advance in Research
2015-01-01 Sansone, Marcello; MORETTA TARTAGLIONE, Andrea; Bruni, Roberto
International networks and internationalization processes of the SMEs: a CAS approach
2015-01-01 MORETTA TARTAGLIONE, Andrea; Bruni, Roberto
The wine industry: corporate governance trends and intellectual capital returns
2015-01-01 MORETTA TARTAGLIONE, Andrea; Palumbo, Emanuela; Buttaro, Tiziana
Service System Platforms to improve value co-creation: insights for Translational Medicine
2015-01-01 Carrubbo, Luca; Bruni, Roberto; Cavacece, Ylenia; MORETTA TARTAGLIONE, Andrea
Research perspectives on corporate reputation and company’s performance measurement. An interpretive framework
2015-01-01 Lombardi, Rosa; Bruno, Adriana; Mainolfi, Giada; MORETTA TARTAGLIONE, Andrea
Patient empowerment for healthcare service quality improvements: a value co-creation view
2016-01-01 Polese, Francesco; MORETTA TARTAGLIONE, Andrea; Cavacece, Ylenia
Strumenti e modelli gestionali di rilevazione, analisi e controllo nei progetti di City Logistics
2016-01-01 Zarić, Siniša; MORETTA TARTAGLIONE, Andrea; Romeo, Eva Franca
Sensing demand signals in markets as complex systems: Wal-Mart case study.
2016-01-01 MORETTA TARTAGLIONE, Andrea; Bruni, Roberto; Bozic, Maja
International Networks as Complex Adaptive Systems
2016-01-01 MORETTA TARTAGLIONE, Andrea; Bruni, Roberto
City Logistics nella città di Nola: ricerca, dati, informazioni
2016-01-01 Zaric, Sinisa; MORETTA TARTAGLIONE, Andrea; Bruni, Roberto
Dal territorio campano alla città di Nola: asset e driver di un potenziale sviluppo economico
2016-01-01 Bruni, Roberto; MORETTA TARTAGLIONE, Andrea; Romeo, Eva Franca
L’utilizzo dell’e-WOM come strumento di management del comparto alberghiero: indagine nel mercato italiano
2016-01-01 Bernè Manero, Carmen; Vicuta Ciobannu, Andreea; Bruni, Roberto; MORETTA TARTAGLIONE, Andrea; Granata, Giuseppe
The environmental impact on forecasting plans in retailing: theoretical research trends
2017-01-01 MORETTA TARTAGLIONE, Andrea; Bruni, Roberto; Bozic, Maja; Cavacece, Ylenia
La misurazione della co-creazione di valore: criticità e analisi di un modello per il servizio sanitario
2017-01-01 Moretta Tartaglione, Andrea; Cavacece, Ylenia; Russo, Giuseppe
Service perspectives’ trends in marketing research: a bibliometric analysis
2017-01-01 Polese, Francesco; MORETTA TARTAGLIONE, Andrea; Cavacece, Ylenia; Sarno, Debora
Il “luogo” come proposta di valore del territorio
2017-01-01 Warnaby, Gary; Bruni, Roberto; MORETTA TARTAGLIONE, Andrea
Risultati e prospettive future
2017-01-01 Parker, Cathy; MORETTA TARTAGLIONE, Andrea; Bruni, Roberto
The excellence of patient-centred healthcare: investigating the links between satisfaction, co-creation and empowerment
2017-01-01 Moretta Tartaglione, Andrea; Cavacece, Ylenia; Russo, Giuseppe
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