MARSIGALIA, Bruno

MARSIGALIA, Bruno  

Dipartimento di Economia e Giurisprudenza  

Mostra records
Risultati 1 - 18 di 18 (tempo di esecuzione: 0.041 secondi).
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
Il controllo strategico. Strumenti innovativi per la creazione di valore aziendale. 1-gen-2008 Marsigalia, Bruno
CORPORATE GOVERNANCE AND FIRM VALUE: AN EMPIRICAL INVESTIGATION OF THE WINE COMPANIES 1-gen-2019 Marsigalia, Bruno
Crisi d'impresa e risanamento. Il caso Fiat negli anni '90 1-gen-2008 Marsigalia, Bruno
Exploring regulations of the Internet of Things in contemporary companies a first literature analysis 1-gen-2015 Russo, Giuseppe; Marsigalia, Bruno; Evangelista, Federica; Palmaccio, Matteo; Maggioni, Marina
Family cumulative knowledge and firm’s financial performance: an empirical investigation of the wine companies governance 1-gen-2019 Marsigalia, Bruno
GOVERNANCE OF PRIVATE LABEL AS STRATEGIC ASSET: DEVELOPING A BRAND VALUATION MODEL 1-gen-2017 Giovannini, Renato; Sansone, Marcello; Marsigalia, Bruno; Colamatteo, Annarita
The impact of match-fixing on product quality in the professional football industry: critical reflections from an institutional perspective 1-gen-2016 Marsigalia, Bruno; Ricci, Federica; Scafarto, Vincenzo
Le operazioni di fusione tra soggetti IAS. 1-gen-2012 Marsigalia, Bruno
Patent rights management: protecting or sharing knowledge? A possible solution 1-gen-2015 Marsigalia, Bruno; Buttaro, Tiziana; Celenza, Domenico; Palumbo, E.
Patents and Scientific Publications: an Empirical Analysis of the Italian System of Academic Professor Recruitment 1-gen-2014 Marsigalia, Bruno; Buttaro, Tiziana; E., Palumbo
Patents and Scientific Publications: an Empirical Analysis of the Italian System of Academic Professor Recruitment 1-gen-2014 Marsigalia, Bruno; Buttaro, Tiziana; E., Palumbo
Principi di redazione del bilancio in Nuova Zelanda. Profilo storico-evolutivo 1-gen-2010 Marsigalia, Bruno
Providing a frame of reference for empowering organizations’ management and control 1-gen-2018 Lolli, Piero; Giovannini, Renato; Marsigalia, Bruno
SECTOR NEUTRALITY: A POSSIBLE IMPROVEMENT OF THE ACCOUNTING STANDARDS. EVIDENCE FROM NZ MODEL 1-gen-2019 Marsigalia, Bruno
The Internet of Things: emerging profiles 1-gen-2015 Marsigalia, Bruno; Russo, Giuseppe; Evangelista, Federica; Palmaccio, Matteo
La valutazione del capitale economico delle aziende dell'alta moda: teoria e pratica a confronto 1-gen-2004 Marsigalia, Bruno
Web-Related Business Companies' Strategies for New Customers 1-gen-2014 Marsigalia, Bruno; Evangelista, Federica; Celenza, Domenico; E., Palumbo
Web-related companies' strategies for attracting new customers 1-gen-2014 Marsigalia, Bruno; Evangelista, Federica; Celenza, Domenico; E., Palumbo