Sfoglia per Autore  

Opzioni
Mostrati risultati da 41 a 60 di 93
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
Relations among place marketing, services, city government and events 1-gen-2013 Sansone, Marcello; Bruni, Roberto
Involving Cities Authorities in Event Planning 1-gen-2013 Sansone, Marcello; Bruni, Roberto
Co-creazione di valore nelle relazioni impresa-territorio: determinanti innovative ed osservazione di casi 1-gen-2014 Sansone, Marcello; MORETTA TARTAGLIONE, Andrea; Bruni, Roberto
Lo store brand come driver strategico del processo di differenziazione e posizionamento competitivo delle insegne: indirizzi evolutivi e competenze di marketing dei retailer. 1-gen-2014 Sansone, Marcello
Evolving trends in store brand strategy: reflections on literature 1-gen-2014 Sansone, Marcello
The role of Service Provider in place management 1-gen-2014 Sansone, Marcello
Value creation in place management: The relevance of Service Providers 1-gen-2014 Sansone, Marcello
Enterprise—Place Relationship and Value Co-Creation: Advance in Research 1-gen-2015 Sansone, Marcello; MORETTA TARTAGLIONE, Andrea; Bruni, Roberto
Brand Building and Brand Extension in Service Sector: An Empirical Analysis 1-gen-2015 Sansone, Marcello; Colamatteo, Annarita
The Relevance of Networking Strategy in Agribusiness: An Italian Empirical Case Study 1-gen-2015 Sansone, Marcello
The evolution of private label strategy: The Italian case 1-gen-2015 Sansone, Marcello
The marketing and management innovation as a driver of competitive advantage: the case of the banking sector. 1-gen-2015 Formisano, Vincenzo; Sansone, Marcello
Network business and brand strategy in the food supply chain: the case of the Plain of Fucino 1-gen-2015 Sansone, Marcello
THE ROLE OF CO-OPERATIVE BANK: Perspectives from Italian Model 1-gen-2016 Sansone, Marcello; Formisano, Vincenzo
The strategic role of private label 1-gen-2016 Sansone, Marcello
Le capacità dinamiche nelle strategie di marketing dei retailer: definizione di un modello di analisi 1-gen-2016 Sansone, Marcello; Bruni, Roberto; Colamatteo, Annarita; Pagnanelli, Maria Anna
Marketing Innovation and Key Performance Indicator in Banking 1-gen-2016 Sansone, Marcello; Formisano, Vincenzo
Selecting Factors Affecting the Purchase of Private Label Products. In Advances in National Brand and Private Label Marketing 1-gen-2017 Sansone, M.; Bruni, R.; Colamatteo, &
“Emerging retail as ecosystem”, in Value co-creation: management challenges for business and society” 1-gen-2017 Sansone, M.; Bruni, R.; Colamatteo, A.; Pagnanelli, Maria Anna
GOVERNANCE OF PRIVATE LABEL AS STRATEGIC ASSET: DEVELOPING A BRAND VALUATION MODEL 1-gen-2017 Giovannini, Renato; Sansone, Marcello; Marsigalia, Bruno; Colamatteo, Annarita
Mostrati risultati da 41 a 60 di 93
Legenda icone

  •  file ad accesso aperto
  •  file disponibili sulla rete interna
  •  file disponibili agli utenti autorizzati
  •  file disponibili solo agli amministratori
  •  file sotto embargo
  •  nessun file disponibile