Sfoglia per Autore
Dynamic capabilities in retailers’ marketing strategies: Defining an analysis model.
2017-01-01 Sansone, M; Bruni, R; Colamatteo, A; Pagnanelli, Maria Anna
What type of content does get the most positive response on Instagram? A content analysis of Italian celebrity chef profiles.
2017-01-01 Sansone, Marcello; Colamatteo, Annarita; Pagnanelli, Maria Anna
“Emerging retail as ecosystem”, in Value co-creation: management challenges for business and society”
2017-01-01 Sansone, M.; Bruni, R.; Colamatteo, A.; Pagnanelli, Maria Anna
Service ecosystem perspective in the retail industry
2018-01-01 Sansone, Marcello; Bruni, Roberto; Colamatteo, Annarita; Pagnanelli, Maria Anna
Analisi della Corporate Brand Identity nel settore retail: applicazione di un modello
2018-01-01 Sansone, Marcello; Bruni, Roberto; Colamatteo, Annarita; Pagnanelli, Maria Anna
Capacità dinamiche e modello di business: ri-definizione di un modello di analisi per l’impresa commerciale
2018-01-01 Sansone, Marcello; Colamatteo, Annarita; Pagnanelli, Maria Anna
A Bibliometric Analysis of the Private Label Literature.
2018-01-01 Sansone, Marcello; Colamatteo, Annarita; Pagnanelli, Maria Anna
PLACE BRAND POSITIONING: PERSPECTIVES FROM VALUE CO-CREATION AND STRATEGIC NARRATIVE (Siberia case study)
2019-01-01 Bruni, Roberto; Pagnanelli, Maria Anna
Relational proximity with customer in the retail industry
2019-01-01 Sansone, Marcello; Bruni, Roberto; Colamatteo, Annarita; Pagnanelli, Maria Anna
Dual quality of food products: what from a marketing perspective?
2019-01-01 Sansone, Marcello; Colamatteo, Annarita; Pagnanelli, Maria Anna
Dynamic capabilities and private label performance: some correlations? Focus on three Italian food retailers
2020-01-01 Sansone, Marcello; Bruni, Roberto; Colamatteo, Annarita; Pagnanelli, Maria Anna
Factors affecting the purchase of private label food products
2020-01-01 Sansone, Marcello; Musso, Fabio; Colamatteo, Annarita; Pagnanelli, Maria Anna
How DC-SIP influences the purchase intention? Analysis of factors affecting perceived quality
2020-01-01 Colamatteo, Annarita; Pagnanelli, Maria Anna; Sansone, Marcello
THE ‘NEW NORMAL’ FOR THE UNIVERSITY: THE ‘ONLIFE’ APPROACH
2021-01-01 Bruni, Roberto; Colamatteo, Annarita; Pagnanelli, Maria Anna
La capacità di differenziazione competitiva del moderno retail nella prospettiva delle dynamic capabilities: analisi della GDO nel mercato italiano
2021-06-04 Pagnanelli, Maria Anna
Benefits and costs of EU marketing standards for agri-food products: Workshop Report
2022-01-01 Russo, C.; Sansone, M.; Colamatteo, A.; Pagnanelli, M. A.; Twum E., K
Legenda icone
- file ad accesso aperto
- file disponibili sulla rete interna
- file disponibili agli utenti autorizzati
- file disponibili solo agli amministratori
- file sotto embargo
- nessun file disponibile