Sfoglia per Autore
CRM AND E-GOVERNMENT AS ENABLERS OF BETTER PUBLIC SERVICES
2007-01-01 Russo, Giuseppe; Scafarto, Vincenzo; MORETTA TARTAGLIONE, Andrea
Le scelte di delocalizzazione produttiva nell’Europa Centro Orientale
2008-01-01 MORETTA TARTAGLIONE, Andrea
Analisi del ruolo e degli obiettivi del Transfer Pricing nelle imprese Multinazionali
2008-01-01 MORETTA TARTAGLIONE, Andrea
AN EFFICIENT VALUE CHAIN, OR A SERVICE VALUE NETWORK? BEST PRACTICES DERIVING FROM ZARA
2009-01-01 Polese, F; MORETTA TARTAGLIONE, Andrea; Sarno, S; Carrubbo, L.
Emerging trends in Value-Creating Processes: Co-creation through Corporate Finance and S-D Logic
2009-01-01 Intrisano, Carmelo; MORETTA TARTAGLIONE, Andrea
International Entry-Mode Choice: Theory, Research and a Case-Study
2009-01-01 Scafarto, Vincenzo; MORETTA TARTAGLIONE, Andrea
Born-global: il fenomeno dell'internazionalizzazione accelerata
2010-01-01 Scafarto, Vincenzo; MORETTA TARTAGLIONE, Andrea
Criticità e prospettive nella gestione della cultura: evoluzione manageriale dei musei
2010-01-01 MORETTA TARTAGLIONE, Andrea; Russo, Giuseppe
The emerging perspective of Service Science for management and marketing studies
2010-01-01 Polese, F.; MORETTA TARTAGLIONE, Andrea; Sarno, S.
Trend evolutivi nei modelli di management delle imprese di fast fashion
2011-01-01 MORETTA TARTAGLIONE, Andrea; Scafarto, Vincenzo
A2A relationships in service contexts
2012-01-01 MORETTA TARTAGLIONE, Andrea; Carrubbo, Luca; Di Nauta, P.
A service science view of a sustainable destination management
2012-01-01 MORETTA TARTAGLIONE, Andrea; Carrubbo, Luca; Di Nauta, P.; Bilotta, A.
The relevance of relationships in the Value Creation Process: Analysis of SCM in the chemical-pharmaceutical sector
2012-01-01 MORETTA TARTAGLIONE, Andrea; Santaroni, Tiziana
How do Companies Achieve Their Marketing Goals With Social Networks?
2012-01-01 Sansone, Marcello; MORETTA TARTAGLIONE, Andrea; Bruni, Roberto
The inefficient governance of a net with no brain. An analysis of town centre management
2012-01-01 Polese, F.; MORETTA TARTAGLIONE, Andrea; Carrubbo, Luca
Marketing and Management in Places: Trends.
2013-01-01 MORETTA TARTAGLIONE, Andrea; Bruni, Roberto
The Vitality of Neighborhood Retailers: A New Definition of the “Proximity” Concept
2013-01-01 MORETTA TARTAGLIONE, Andrea; Bruni, Roberto
The Relevance of Place-Brand Management in Place-Marketing Strategy
2013-01-01 MORETTA TARTAGLIONE, Andrea; Bruni, Roberto
Value creation process in the fast fashion industry. Towards a networking approach
2013-01-01 MORETTA TARTAGLIONE, Andrea; Antonucci, Emanuela
Co-creazione di valore nelle relazioni impresa-territorio: determinanti innovative ed osservazione di casi
2014-01-01 Sansone, Marcello; MORETTA TARTAGLIONE, Andrea; Bruni, Roberto
Legenda icone
- file ad accesso aperto
- file disponibili sulla rete interna
- file disponibili agli utenti autorizzati
- file disponibili solo agli amministratori
- file sotto embargo
- nessun file disponibile